י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מפלגה בהתרסקות

החרדית של גנץ הודיעה: פורשת מהפוליטיקה

השרה החרדית מטעם מפלגת 'כחול לבן', עומר ינקלביץ' הודיעה כי לא תתמודד לכנסת הבאה וכי היא פורשת מהחיים הפוליטיים | ינקלביץ' מסכמת קדנציה קצרה אך עמוסה דרמות. לדבריה: "שילמתי מחיר כבד, מתוך תקווה שהדרך בעתיד תהיה קלה יותר"

החרדית של גנץ הודיעה: פורשת מהפוליטיקה
בני גנץ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עומר ינקלביץ׳ חברת הכנסת החרדית הראשונה שכיהנה כחברת כנסת במפלגתו של בני גנץ כחול לבן, ואף כיהנה כשרה מטעמו, הודיעה כי לא תתמודד לכנסת הבאה וכי היא פורש מהחיים הפוליטיים.

ינקלביץ׳ כיהנה כשרת התפוצות ועוררה שלל סערות בכהונתה כאשר קודם לכן ניסו להשפיע עליה כדי לערוק ולסייע בהקמת ממשלת ימין אך היא סירבה.

בימים האחרונים דווח כי גנץ לא צפוי לשבץ את ינקלביץ' במקום ריאלי בחמישיה הפותחת, בתגובה היא הודיעה אתמול לגנץ על החלטתה הסופית שלא תתמודד לכנסת בבחירות הבאות.

השרה ינקלביץ׳ אמרה: "אמש הודעתי ליו"ר כחול לבן שר הביטחון בני גנץ, על החלטתי הסופית שלא להתמודד לכנסת בבחירות הקרובות, זאת כפי שהודעתי לו עקרונית לפני כחודש ימים", תוך שהיא מסבירה: "הרגשתי קושי גובר והולך. הודעתי כבר אז ליו"ר המפלגה שאין בכוונתי להתמודד בבחירות הבאות, אך בני גנץ ביקש ממני לשקול זאת שוב. לאחר התלבטויות הודעתי אמש על החלטתי הסופית".

"באופן אישי", כתבה עוד השרה הפורשת, "שילמתי מחיר כבד. הופצו עליי שקרים חסרי כל בסיס. אולם בחרתי להתעלם ממסע ההכפשות ולהתמקד בעשייה ובשליחות ציבורית אמיתית, ולא לעסוק בתככים וחיסולי חשבונות, מתוך תקווה שדרכם של הבאות והבאים אחריי תהיה קלה יותר".

עומר ינקלביץ מפלגת כחול לבן פרישה מהחיים הפוליטיים בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד