י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האם אגד עושקת את הנוסעים למירון?

על אגד הוטל להסיע את מאות אלפי העולים לרשב"י. עסקנים טוענים: החברה מנסה לסחוט הכיס החרדי - מאריכה את הדרך, ותעצור בחניון שאינו נהנה משירותי ארגוני החסד • אגד: "שקר. אנו חוסכים זמן"

תורים בדרך לקופות אגד. צילום ארכיון
תורים בדרך לקופות אגד. צילום ארכיון

חברת 'אגד', עליה הוטל להיכנס לשוק הנסיעות למירון, החליטה למצות את הרווחים המקסימלים מהנסיעות הללו. והנוסעים החרדים? הם ישלמו, כרגיל, על המחדלים.

לפי מספר עסקנים המטפלים בנושא התחבורה, בחברה אגד החליטו ללכת על כל הקופה, פשוטו כמשמעו, ובנו תכנית שתחסוך לחברה בהוצאות מחד, ומאידך תסחוט כסף מהציבור, שגם כך משלם טבין ותקילין.

בשלב ראשון הוחלט ב'אגד', לדבריהם, כי במקום לנסוע בדרך המהירה, באמצעות כביש 6 - ולרדת במחלף עין תות, יירדו האוטובוסים כבר בצומת מגידו.

כך אמנם יאריכו את הדרך משמעותית, אבל עבור חברת 'אגד' החיסכון של השקלים עבור חלקי הדרך בכביש 6 חשוב יותר. אולם הרווח העיקרי מגיע, לפי העסקנים, בכלל מכיוון אחר: מכיוון שהדרך שונתה, הרי שבעצם אוטובוסי 'אגד' לא יעברו ליד חניון מהדרין אשר ממוקם בהמשך כביש 6, שם מחולק לציבור, חינם אין כסף, אוכל ושתיה חמה.

תחת זאת מקימה אגד חניון פרטי משלה, באמצע הדרך שנתארכה, בו ימכרו, בכסף מלא, אוכל ושתיה. כך תרוויח החברה עוד כמה עשרות אלפי שקלים, שלא היו אמורים להיכלל בהוצאות העולים מירונה.

מספר עסקנים, ששמע הדבר הגיע לאוזניהם, ניסו להקים קול מחאה, אולם אגד השתיק את הנושא.

מחברת אגד נמסר בתגובה, כי החברה דוחה את האשמות השקריות, וכי לחברה אין יד ורגל במכירת מוצרי מזון בחניונים כלשהם. בנוסף מדגישה חברת אגד, כי הנסיעה אותה היא מבצעת, חוסכת זמן רב לנוסעים למירון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד