י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אסון קשה

טרגדיה נוראה: האברך ר' אליהו מילצקי ז"ל בן 24 נפטר מדום לב

עד מתי: טרגדיה בלתי נתפסת. האברך הצעיר הרב אליהו מילצקי ז"ל משכונת אור החיים בבני ברק הלך אמש לעולמו בגיל 24 בלבד, לאחר שעבר דום לב פתאומי במוצ"ש והרופאים נלחמו על חייו בימים האחרונים בבית החולים שיבא בתל השומר | הותיר אחריו את משפחתו ותינוקת קטנה

טרגדיה נוראה: האברך ר' אליהו מילצקי ז"ל בן 24 נפטר מדום לב
ר' אליהו מילצקי ז"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל השומר מגיעה הבשורה הקשה והנוראה על פטירתו של האברך החשוב הרב אליהו מילצקי ז"ל, משכונת אור החיים בבני ברק, לאחר שנפטר מדום לב פתאומי והוא בן 24 בלבד.

האברך הצעיר שהיה בריא ללא מחלות רקע, נפטר לאחר שהתמוטט לפתע בביתו במוצאי השבת האחרונה.

הוא פונה במצב אנוש למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים שיבא בתל השומר, בכל העולם כולו העתירו בתפילה לרפואת הרב רפאל אליהו בן אסתר ציזל, תוך שטובי  הרופאים נלחמו על חייו, אך למגינת כל לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה.

המנוח ז"ל נולד בבני ברק, בי"ד אייר תשנ"ו, לאביו ילבחט"א הרב הגאון רבי ראובן מילצקי, סבו הרב הגאון רבי אהרן נחום מילצקי זצ"ל, גבאי בית הכנסת איצקוביץ בבני ברק  ואיש אמונם של גדולי ישראל. נין הגה''צ רבי חיים חייקל מילצקי זצ''ל. אמו מרת חיה ציזל שתחי' לבית קסלר.

בבחרותו למד בישיבה לצעירים 'חכמת שלמה' בבני ברק, ובישיבה הגדולה ביתר עילית, שבראשות הגאון רבי חיים אקרמן, שם קנה את תורתו ועשה חיל בלימודיו.

בהגיעו לפרקו, נישא לרעייתו שתחי', בתו של הרב הגאון רבי יצחק זינגר משכונת רמת אלחנן בבני ברק, משגיח בישיבת 'שערי תבונה' בבני ברק.

מכריו וחבריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על דמותו: היה אברך שכל היום היה שמח וצהלתו על פניו תמיד, היה מלא מרץ ותמיד רצה לעזור והיה בעל חסד עצום. 

מדובר בטרגדיה קשה ונוראה, בהיותו אברך צעיר, שהותיר את משפחתו ורעייתו האלמנה עם ילדה בת שנה, שבורים ורצוצים.

בעוד שבועיים אחותו של האברך ז"ל אמורה להתחתן בשעה טובה. 

רק במוצאי שבת חגגו הרב מילצקי ורעייתו יום הולדת שנה לבתו הקטנה, במהלך הלילה התמוטט ר' אליהו והערב נפטר לבית עולמו.  

מסע הלוויה מוכת היגון התקיים אמש בשעות הלילה בשעה 23:30 מבית הוריו ברחוב קהילות יעקב  ליד בית הכנסת 'אשי ישראל' בבני ברק לבית החיים סגולה בפתח תקווה שם נטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

טרגדיה דום לב אליהו מילצקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד