י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לקראת דיון הממשלה

אשר נגד 'כחול לבן': פוליטיזציה בגלל החשש מאחוז החסימה

היום תתכנס הממשלה לדון בהארכת הסגר, ובעוד בכחול לבן מתנגדים לדרישת נתניהו להאריכו, חה"כ יעקב אשר תוקף את ההתנגדות | לדבריו: "צריך להפסיק את מחול השדים של האם זה בשישי או בראשון, גם אם מישהו חושש שהוא לא יעבור את אחוז החסימה"

אשר נגד 'כחול לבן': פוליטיזציה בגלל החשש מאחוז החסימה
יעקב אשר בראשות ועדת החוקה צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

לקראת דיון הממשלה שתתכנס היום (רביעי) במטרה לדון בהארכה נוספת של הסגר, אחרי שראש הממשלה דורש את הארכתו עד ליום ראשון הבא, כשמנגד בכחול לבן מתנגדים, יו"ר ועדת החוקה יעקב אשר יוצא למתקפה.

בדיון שניהל הבוקר, אמר: "אנחנו מתייחסים מאוד ברצינות לקורונה ולחקיקה סביבה, אבל מה שקורה כרגע בממשלה הוא דבר שמחליש לנו את ההסתכלות ואת האחריות שאנחנו לוקחים על עצמנו. אנחנו יודעים שבכל רגע נתון יגיעו תקנות כאלה ואחרות, אבל מה שמתנהל בימים האחרונים, שהוויכוח היום בממשלה ומה שכל תושבי מדינת ישראל חווים כרגע, זה האם זה יהיה סוף לסגר ביום שישי ב-7 וחצי או ביום ראשון בתחילת היום".

"זה דבר שלא יעלה על הדעת, במיוחד כשאנחנו יודעים מה המניע. אנחנו רוצים שהסגר הזה יהיה הסגר האחרון, לסיים אותו ביום שישי זה לא הגיוני, לא אפידמיולוגי ולא חינוכי. החשיבות כאן היא החינוך והדבר השני להחזיר את המשק לתפקוד. אנחנו צריכים לראות ויכוח וכיפופי ידיים כי משרד הבריאות אמר ראשון, אז בא מישהו ואומר שישי?", תקף.



עוד אמר אשר: "תושבי ישראל צריכים בהירות, הם לא צריכים שבוע של ניחושים מתי תהייה היציאה. אני קורא לממשלה לעזוב את הוויכוח הטיפשי הזה ולהתרכז מה יהיה ביום ראשון והלאה. קודם כל להתחיל לפתור את בעיית החינוך, המצב הזה הוא מצב רע אצל כולם".

"יש תחושה כאילו בסוג מסוים של אוכלוסייה שאני נמנה בתוכה, כולם לומדים. זה לא נכון, גם אם יש הפרות מסוימות כמעט כל הילדים בבית, כמו אצל כל אחד אחר. אנחנו מצפים שהממשלה תביא מתווה ישים להחזרת הלימודים והמסחר. לא יכול להיות שאצל אותה ממשלה שעשתה בלאגן אדיר על כיתות ה' עד י', פתאום הכל הפוך", ציין.

אשר הוסיף ותקף את כחול לבן, "תחליטו מה הסדר שלכם – לדעתי זה חינוך ואז עסקים, ואחר כך נושאים נוספים. צריך להפסיק את מחול השדים של הפוליטזציה של האם זה בשישי או בראשון, גם אם מישהו חושש שהוא לא יעבור את אחוז החסימה".

קורונה מפלגת כחול לבן סגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד