י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בשידור חי

החל הליך הגשת הרשימות לכנסת ה-24 • צפו

היום ומחר יתנהל בכנסת הליך הגשת הרשימות לכנסת ה-24, עד למחר בחצות, טרם ברור מה יעלה בגורל האיחודים במפלגות השמאל ובמפלגות הציונות הדתית בהם תלוי המפתח לניצחון בבחירות

החל הליך הגשת הרשימות לכנסת ה-24  • צפו
אילוסטרציה צילום: בחדרי חרדים

הגשת הרשימות-בחירות 2021: רק חלק קטן של המפלגות מיהרו להגיש היום את רשימתם ובכך סגרו את הדלת סופית לחיבור עם מפלגות שונות בצד הימני של הציונות הדתית ובמפה השמאלית.

הראשונה היא יש עתיד שם הגישו את רשימתם וסגרו את האפשרות לחיבורים משמאל. במקום הראשון יאיר לפיד, אחריו אורנה ברביבאי שהתקדמה למקום השני, מאיר כהן במקום השלישי, קארין אלהרר רביעית, במקום החמישי מירב כהן שערקה מכחול לבן.

אחריה: יואל רזבוזוב, אלעזר שטרן, מיקי לוי, מירב בן ארי, רם בן ברק, יואב סגלוביץ, בועז טופורובסקי, עידן רול, יוראי להב הרצנו, ולדימיר בליאק, רון כץ

השנייה היא, רשימת ימינה: נפתלי בנט ראשון , איילת שקד שנייה, השם החדש אלון דוידי במקום השלישי, מתן כהנא רביעי, עמיחי שיקלי חמישי, ובמקום השישי מנכ״ל הבית היהודי לשעבר ניר אורבך שהפסיד לפני כשבועיים בבחירות על ראשות המפלגה. נציג השולמנים אביר קארה שובץ במקום השביעי, אחריו עידית סילמן, שירלי פינטו, שי מימון, יום טוב חי כלפון, סטלה וינשטיין ורוני ססובר.

השלישית שהגישה את רשימתה לוועדה היא מפלגת כחול לבן: בני גנץ במקום הראשון, למקום השני קודמה פנינה תמנו שטה שערקה מיש עתיד, אחריה חילי טרופר, מיכאל ביטון, אורית פרקש הכהן, אלון שוסטר ואיתן גינזבורג.

 

ועדת הבחירות המרכזית בחירות 2021

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד