י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
תמיסת מלח פשוטה

סין: נעצרו למעלה מ-80 חברי כנופיה שמכרו חיסונים מזויפים

משטרת סין עצרה למעלה מ-80 עבריינים שמכרו חיסונים מזויפים. על-פי כלי התקשורת הממלכתיים בסין, הכנופיה פעלה מאז ספטמבר האחרון, ומכרה חיסונים מזויפים בסין ובמדינות נוספות

סין: נעצרו למעלה מ-80 חברי כנופיה שמכרו חיסונים מזויפים
חיסון לקורונה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

למעלה מ-80 חברים חשודים בקבוצת פשע שייצרה ומכרה חיסונים מזויפים של קורונה בסין כולל למדינות אחרות - נעצרו במדינה. המשטרה בבייג'ינג הבירה, כמו גם במחוזות ג'יאנגסו ושאנדונג, עצרה את הקבוצה שייצרה תמיסת מלח פשוטה שנמכרה כחיסונים מזויפים.

על פי כלי תקשורת ממלכתיים בסין, הקבוצה - בראשות אדם עם שם המשפחה קונג - הייתה פעילה מאז ספטמבר האחרון והחיסונים המזויפים נמכרו בסין ומחוצה לה. כך דווחה רשת סקי ניוז הבריטית.

סוכנות הידיעות הסינית דיווחה כי למעלה מ-3,000 חיסונים מזויפים נתפסו. דובר משרד החוץ הסיני, וואנג וונבין, אמר לתקשורת הזרה: כי "סין כבר דיווחה על המצב למדינות הרלוונטיות בנו נמכרו החיסונים המזויפים".

עוד נמסר מדובר משרד החוץ כי "ממשלת סין מקפידה מאוד על בטיחות החיסונים ותמשיך לנקוט במאמצים להעמיד לדין אנשים שמוכרים חיסונים מזויפים, מכירות מזויפות ועסקים לא חוקיים ופעולות קשורות אחרות הכרוכות בחיסונים, במקביל, סין תחזק את שיתוף הפעולה עם אכיפת החוק של המדינות הרלוונטיות, כדי למנוע התפשטות של פעולות בלתי חוקיות ופליליות".

סין חיסונים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד