ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

המשביר לצרכן און-ליין עם כל החידושים וההפתעות

באתר החדש שבנוי בצורה נוחה ומזמינה לטובת הלקוחות, תוכלו למצוא את הכל בין כל המחלקות ותגלו חנות כלבו מדהימה, המותגים שאתם הכי אוהבים, בלי לצאת מהבית

 המשביר לצרכן און-ליין עם כל החידושים וההפתעות
קולקציית המשביר צילום: מתוך אתר המשביר

שנת 2020 הביאה את כולנו, יחד עם כל העולם לעבור שינויים מפליגים. כל חווית הקניות עברה לעולם האונליין. רשת 'המשביר לצרכן' המובילה, היא חלק בלתי נפרד מהמהפכה הגדול המאפשרת לכם חווית קנייה ייחודית ומשתלמת.

מי שדואג מקניות בתקופת הקורונה, הרשת מגישה לכם את אתר האון ליין החדש , אטרקטיבי, עדכני ומזמין ומציעה לכם מתנות מופלאות במחיר שלא תמצאו.

 לדברי שירלי פאר יגרמן משנה למנכ"ל, הבשורה המשמחת שהגיעה  אלינו בדיוק עם תחילת הסגר השלישי,  בישרה על הרשת המובילה והאהובה, 'המשביר לצרכן', שהעלתה אתר און ליין חדש באוויר.

כולנו מכירים ואוהבים לבקר ברשת  שעשרות סניפיה פזורים ברחבי הארץ, בית הכלבו היחיד מסוגו בארץ בו המותגים המובילים מכל העולם, בחוויית קנייה ייחודית. ועכשיו החוויה מונגשת לכם בגריסתה הדיגיטלית גם באון ליין.

באתר החדש שבנוי בצורה נוחה ומזמינה מזמינה לטובת הלקוחות, תוכלו למצוא את הכל! בין כל המחלקות ותגלו חנות כלבו מדהימה, המותגים שאתם הכי אוהבים ובלי לצאת מהבית תרכשו את המותגים הכי שווים מאופנת נשים, גברים, ילדים, הלבשה אישית, מותגי ספורט מובילים, הנעלה לילדים ולמבוגרים, מבחר עצום של כלי בית, טקסטיל לבית, מחלקת מוצרי חשמל וכן מחלקת הביוטי הפופולרית במדינה בה תוכלו למצוא את כל המותגים העולמיים אסתי לאודר, לנקום ועוד, והכל במבצעי השקה מיוחדים

 באתר THREESIXTYFIVE  תוכלו לרכוש אונליין מגוון רחב של מותגים בכל הקטגוריות ברכישה אונליין. לרגל השקת האתר תיהנו ממבצעים ייחודיים וממחירי מועדון https://365mashbir.co.il

@מעילים מחממים במחיר קטן

הילד צריך מעיל? ומה איתך?  אינכם צריכים לדאוג מהסגר: כנסו למחלקת האופנה שבאתר, מותג האופנה לילדים  OKAIDI מציע פריטים משגעים במחירים מלהיבים.

הנה לכם מהמומלצות של המשביר:

מחבתות במבצע עם מלאי רחב

מעילים מתקפלים לחורף- לגבר\לאשה

מעיל לילדים

מצעים וילה בלנקה

מחבת טאץ' פוד במבצע

און ליין על הספה

אתר האון ליין החדש של המשביר THREESIXTYFIVE  עובד סביב השעון, הלקוחות מרוצים והקניות באתר נוחות ונגישות לכל אחד ואחת.

למה אתר המשביר? התייעצנו עם אלישבע פיין, יועצת לכלכלה נבונה ומומחית בבניית תקציבי משפחה, כדי לשמוע את היתרונות בקנייה דרך המסך:

1)בתקופת הקורונה המאתגרת בה אנו נמצאים, הילדים בבית, וגם כאשר המסחר היה פתוח באופן חלקי, אין לנו את היכולת והסבלנות לשוטט איתם בין החנויות. אתרי האונליין פתוחים סביב השעון, ומאפשר  לכל אחד מאיתנו את לבחור את השעה הנוחה לקנות בנחת.

2) אפשר לשבת בניחותא לשבת בבית באווירה נעימה, לבדוק בצורה מושכלת  את כל הדגמים המוצעים, להשוות מבצעים ומחירים, אין קל מזה.

3) באתרי האונליין תמצאו מגוון עצום של מוצרים והצעות אטרקטיביות.

4) ישנם אנשים שהמחשבה על שופינג מניעה אותם מלצאת מהבית. צריך להתלבש, להתאפר, לנעול את המגף היפה עם העקב. לא תמיד יש כוח ומצב רוח, והקנייה מרחוק מאפשרת להתיישב בנוחות עם הפיג'מה, לערוך את השופינג בכיף גדול, לקנות עוד פיג'מה וגם מגף יפה, ליום שנוכל לערוך את הקניות בחוץ.

5) חשוב לקנות רק באתר מוכר מרשתות ידועות, בקנייה בטוחה, שלא תפלו להונאת קניה באונליין.

https://365mashbir.co.il

המשביר לצרכן המשביר המשביר 365

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד