י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עובר לזירה הארצית

מהתעוררות לתקווה חדשה: עופר ברקוביץ הצטרף לגדעון סער

לאחר שהתמודד על תפקיד ראש עיריית ירושלים ונכשל במרוץ, הכריז היום עופר ברקוביץ' יו"ר סיעת התעוררות על חבירה לגדעון סער, לצדו במפלגה, מתמודד נוסף על תפקיד ראשות העירייה השר לשעבר זאב אלקין

מהתעוררות לתקווה חדשה: עופר ברקוביץ הצטרף לגדעון סער
‏‏ברקוביץ' וסער צילום: צילום מסך

מהזירה המוניציפאלית לארצית, יושב ראש סיעת התעוררות בעיריית ירושלים עופר ברקוביץ' הודיע היום (רביעי) על הצטרפותו למפלגת 'תקווה חדשה' של גדעון סער.

בסרטון בו הוצג הרכש החדש על ידי יו"ר המפלגה גדעון סער אמר סער: "עופר ברקוביץ', יו"ר תנועת 'התעוררות' בירושלים- התנועה המוניציפלית הגדולה בישראל, וחבר מועצת העיר, מצטרף לנבחרת 'תקווה חדשה'".

ברקוביץ' בן ה-37, יליד ירושלים, מכהן כחבר מועצת העיר ירושלים בעשור האחרון. בעבר כיהן כסגן ראש העיר. ברקוביץ' הוא בוגר תואר ראשון בחוג לפילוסופיה, כלכלה ומדע המדינה באוניברסיטה העברית. והוא אף רס"ן במיל'.

עוד אמר סער על דבר הגעתו של ברקוביץ' לתקווה חדשה: "עופר ברקוביץ' הוא דוגמא למנהיגות צעירה שלוקחת אחריות ונאבקת על העתיד. הצטרפותו ל"תקווה חדשה" משמעותית ומסמלת תקווה חדשה לדור הצעיר במדינה. עופר יוביל את מטה ירושלים בקמפיין הבחירות ומטה המשפחות הצעירות."

ברקוביץ' הוסיף אף הוא ואמר: ״אני גאה להצטרף לנבחרת תקווה חדשה בהובלתו של גדעון סער. אני מאמין במנהיגותו, ביושרו ובניסיונו העשיר שמבססים אותו כמועמד המתאים לראשות הממשלה. אני מתכוון להיות חייל של ירושלים ולהבטיח את עתידה מהכנסת".

"אני מתכוון לפעול למען הצעירים, העסקים הקטנים שנפגעו קשות במהלך משבר הקורונה וזקוקים לנציגות אותנטית שתפעל לפתרונות עבורם. אני מתכוון לפעול לאחדות ישראל, כפי שפעלתי ב"התעוררות" ולחבר את כל קבוצות האוכלוסייה לחזון משותף ודרך חדשה למדינת ישראל" אמר לסיום.

יצוין כי השר לשעבר זאב אלקין שכבר חבר בצמרת מפלגת 'תקווה חדשה' התמודד אף הוא במקביל לעופר ברקוביץ על תפקיד הראשות בבירה.

עופר ברקוביץ גדעון סער סיעת התעוררות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד