ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
גרם לחתימה מהירה?

סמוטריץ' הפסיד את בר המצווה של בנו - לטובת המו"מ

ח"כ בצלאל סמוטריץ' שיתף ברשתות החברתיות, כי בנו חוגג היום את יום הולדתו ה-13 שלו, אך הוא לא יוכל לחגוג איתו - כי הוא במשא ומתן להקמת מפלגה דתית-לאומית | זמן קצר לאחר מכן התבשרנו על האיחוד המיוחל עם בן גביר

סמוטריץ' הפסיד את בר המצווה של בנו - לטובת המו"מ
ח"כ בצלאל סמוטריץ צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

כ-25 שעות לסגירת הרשימות, ועדיין המשא ומתן בין חגית משה לבין בצלאל סמוטריץ' תקוע. אולם בינתיים, אנחת רווחה בימין ובסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאור הסכם הריצה המשותפת שנחתם עם איתמר בן גביר.

תוך כדי השיחות והסיכומים, סמוטריץ' פספס את יום הולדתו ה-13 של בנו מתניה, והוא סיפר על כך בחשבון הטוויטר שול: "ממש ברגעים אלה מתניה נהיה בר-מצווה, ואני במקום להיות לידו, מתקשר אליו מרחוק כדי להביא אחדות בציונות הדתית".

"מי יתן שיעמוד לו הזכויות האלה ויזכה לגדול לתורה וליראת לתפארת עמנו", סיכם.

כאמור זמן קצר לאחר מכן התבשרנו על ההסכם שנחתם בין בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר על בלוק טכני שירוץ יחדיו בבחירות לכנסת ה-24, כאשר בן גביר מקבל את המקום השלישי ונציג מפלגת 'נעם' את המקום השישי. 

בינתיים נשמר המקום השני ליו"ר 'הבית היהודי' חגית משה שבינתיים לא מראה סימני ירידה מהעץ הגבוה עליו טיפסה עם דרישות מפליגות, בעודה מקבלת בסקרים פחות מחצי מנדט. על פי דיווחים שונים הערב, יתכן ולבסוף היא תקבל שריון ברשימת 'הליכוד' לכנסת בכדי לא לבזבז אף קול בימין.

סקר של הפרופ' קמיל פוקס שפורסם אתמול (שלישי) ב'חדשות 13', מעריך כי במידה וגם 'הבית היהודי' תחבור לאיחוד הרי שרשימה כזאת תשיג 6 מנדטים, אך לבד אף אחד מהם לא עובר את אחוז החסימה.

בצלאל סמוטריץ בר מצווה איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד