י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ביתר מציגה: חינוך צרפתי

בשל ההקפאה עיכב משרד הביטחון את בניית הכיתות שאושרו בזמן על ידי משרד החינוך • סגן השר ובכירי משרדו ביקרו במוסדות חינוך ובאתרי הבניה ובחנו פתרונות יצירתיים זמניים עד להשלמתם במהלך תשע"א • סגן השר מאיר פרוש וראש מינהל הפיתוח אורחי ראש העיר ביתר עילית

צרפתי, פרוש ורובינשטיין בסיור המיוחד
צרפתי, פרוש ורובינשטיין בסיור המיוחד

"משרד החינוך יסייע במתן פתרונות זמניים לקליטת כ – 1200 תלמידים שיתווספו בעז"ה למערכת החינוך בעיר בשנת הלימודים תשע"א" – כך אמר ראש מנהל הפיתוח במשרד החינוך, סמנכ"ל בכיר, מר יגאל צרפתי בסיור שערך עם סגן שר החינוך מאיר פרוש בעיר ביתר עילית. פרוש וצרפתי היו אורחי ראש העיר, מאיר רובינשטיין, ש'הזעיק' את אנשי משרד החינוך לעיר לבחון מקרוב את הפתרונות היצירתיים שגיבש עם אגף החינוך בעירייה לקליטת התלמידים עד להשלמת כיתות הקבע שאושרו על ידי משרד החינוך בזמן אולם 'הופשרו' בחלקם על ידי משרד הביטחון באיחור.

בסיור השתתפו; סגן ראש מנהל הפיתוח במשרד החינוך, מר גינאדי קמינצקי. סגן מנהל אגף מיפוי ותכנון, מר אסף דטנר. איש אגף הבינוי, מר אילן קוטנר ומנהל אגף החינוך בעירייה, ישראל תיק.

ראש העיר רובינשטיין ערך לסגן השר ובכירי משרדו סיור בבית ספר 'בית יעקב' ובאתרי בניית הכיתות הנבנות בקצב מהיר מאז הפשרתם, כאמור, לפני כשבועיים. הרב רובינשטיין אמר כי בשל עיכוב אישורי הבניה ע"י משרד הביטחון תושלם בנייתם של הכיתות רק במהלך השנה הקרובה.

ראש העיר הביע הוקרה עמוקה למשרד החינוך בכלל ולמינהל הפיתוח בפרט, על הסיוע הרב לעיר. "כפי שידוע לכם, במהלך שנה זו, העירייה קיצצה בכל סעיפי ההוצאה שלה, בשל היותה בשנת הבראה, למעט בסעיפי ההוצאה לחינוך ולנוער, עליהם דילגה חרב הקיצוצים, כל זאת משום שבהם אנו רואים את ערובת קיומנו.

"שמחנו להיווכח כי במינהל הפיתוח של משרד החינוך ראו את דעתנו זו, עין בעין, ובמהלך השנה החולפת זכינו לקבל הרשאות בניה להקמת הכיתות החסרות. עבורנו, אנשי העירייה, הייתה זו נקודת אור, חיובית ומעודדת, בפרט בשנה כזו של בצורת כלכלית כמעט בכל התחומים, ועל כן תודתנו היא כפולה ומכופלת". רובינשטיין העניק לאורחים מזכרות הוקרה מקוריות: תצלומי אויר של העיר ובהם תצלומי מגוון מוסדות חינוך בעיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד