י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
אסון הטביעה בגבעת זאב

הרופאים נלחמו על חייו: דביר הקטן הלך לעולמו

טרגדיה קשה: הפעוט שטבע אמש בשלולית מי גשמים בחצר בית בגבעת זאב, השיב את נשמתו במהלך הלילה בביה"ח

הרופאים נלחמו על חייו: דביר הקטן הלך לעולמו
השלולית בה טבע הפעוט צילום: באדיבות המצלם

הפעוט כבן השנתיים, בן למשפחה חרדית, שטבע אתמול (רביעי) בשלולית מי גשמים שהצטברה בחצר ביתו בגבעת זאב, נפטר במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) בבית החולים הדסה הר הצופים.

הפעוט, דביר לב טוב, פונה אתמול באמצעות ניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשהוא במצב אנוש לאחר שכוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה. מאז שעות הצהריים המאוחרות ובמהלך הלילה פעלו אנשי הרפואה בבית בחולים הדסה בניסיון להציל את חייו של הפעוט, אך בסופו של דבר נאלצו לקבוע את מותו.

במהלך השעות שאושפז בבית החולים, הוריו של דביר ביקשו מהציבור להעתיר עבורו בתפילה. כזכור, כוחות ההצלה ביצעו אתמול פעולות החייאה על דביר. מתנדבי מד"א ואיחוד הצלה הוזעקו לביתו של הפעוט בשעות הצהריים על ידי בני משפחתו.

לטענת בני המשפחה, דביר טבע בשלולית מי גשמים שנוצרה על כיסוי של בריכת הג'קוזי בחצר הבית - ואיבד את הכרתו. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

לאחר ששב הדופק, ניידת טיפול נמרץ פינתה את הפעוט לבית החולים הדסה הר הצופים, כשמצבו לא יציב. "כשהגענו למקום הוציאו אלינו את הפעוט שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, סיפרו לנו שהוא שהה מספר דקות מתחת למים", סיפר אתמול חובש רפואת חירום במד״א משה חמד.

"מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות וכאשר חזר הדופק, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לביה״ח כשהוא מורדם ומונשם במצב קשה ולא יציב", הוסיף חמד.

גבעת זאב אסון טביעה שלולית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד