י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

סודרה תח״צ מבני ברק למרכז הרפואי 'מדיקה' המועדף על רבים מהמגזר החרדי

המרכז הרפואי מדיקה מוביל באיכות הרפואית המקצועית ובשירות המסור - מביא לבחירתם של בני המגזר החרדי לקבל דווקא בו את השירות הרפואי • קו 17 מב"ב: מגיע עד סמוך מאד למדיקה בת"א

סודרה תח״צ מבני ברק למרכז הרפואי 'מדיקה' המועדף על רבים מהמגזר החרדי
מרפאת מדיקה צילום: גדעון לוין

שביעות רצון רבה בקרב הלקוחות הרבים של המרכז הרפואי מדיקה ת"א, תושבי בני ברק ושאר הערים החרדיות, לאחר שנודע על הרחבה משמעותית של הנגישות התחבורתית למרכז שזוכה לאמונם של רבים מהציבור החרדי.

קו 17 של חברת דן עובר בתחנות המרכזיות בבני ברק ומגיע עד סמוך מאוד למרכז הרפואי מדיקה אשר בת"א. היותו של האוטובוס מגיע עד סמוך למדיקה מהווה בשורה של ממש לתושבי בני ברק בפרט ,בנוסף קיימת נגישות אף לשאר הריכוזים החרדיים כמו מודיעין עילית ואלעד.

בכך יכולים הציבור החרדי, שכאמור, רבים מהם בחרו לעבור את הטיפולים הרפואיים במדיקה, ליהנות אף הם מסטנדרטים גבוהים ביותר של מצוינות רפואית ושירותיות.

העובדה שבמדיקה מנתחים הרופאים הכירורגים המובילים בתחומם יחד עם צוות סיעודי מיומן, אמפתי ומקצועי וצוות אדמיניסטרטיבי אנושי ותומך, הפך את מדיקה לבחירה העיקרית והמועדפת על רבים מבני המגזר החרדי.

המרכז הרפואי מדיקה כולל 9 חדרי ניתוח מתועשים עם המכשור המתקדם ביותר, חדרי אשפוז, חדרי מרפאות, חדרי טיפולים והכל בסטנדרט הגבוה.


מדיקה • קרדיט: גדעון לוין

בין כ-200 הרופאים שעובדים במדיקה ישנם מנהלי מחלקות, מנהלי יחידות, מנהלי שירות בבתי החולים הציבוריים והפרטיים כאחד, והם מהווים את הצוות הרפואי האיכותי והמוביל במרכז הרפואי.

חדרי הניתוח המתועשים במדיקה נחשבים לדור החדש של חדרי הניתוח בישראל עם הטכנולוגיה הרפואית העדכנית ביותר. המשמעות: מקסום סיכויי ההצלחה של הפרוצדורה הניתוחית.

במסגרת מרפאות המומחים במדיקה תוכלו לקבל חוות דעת, ייעוץ, בדיקות וטיפולים במגוון תחומים, ביניהם: עיניים, אורתופדיה, פלסטיקה, כלי דם כאב, גינקולוגיה ועוד, והכל באווירה הייחודית של המקום. חדרי הבדיקות החדשניים, מצוידים בטכנולוגיה הרפואית המתקדמת בכל תחום.

פינו צרויה מנכ"ל רשת מדיקה:"בחירתם של המוני המטופלים ובהם רבים מהציבור החרדי במדיקה לא באה לחינם. במרכז הרפואי מדיקה מושקעים משאבים רבים כדי להבטיח למטופלים ולציבור הבא בשערי המרכז הרפואי את הסטנדרטים הרפואיים הגבוהים והמתקדמים ביותר הקיימים היום בעולם הבריאות. יחד עם מיטב הרופאים המומחים הפועלים במדיקה רכשנו את הציוד והטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי להבטיח את הטיפול הטוב ביותר למטופלינו".

עוד הוסיף צרויה ואמר כי "הנגישות התחבורתית חשובה מאד לציבור המטופלים, ואנו שמחים על הרחבת הנגישות לבאים בתחבורה ציבורית מהערים החרדיות".

המענה לפניות במוקד הטלפוני: 2147*                                                                           

המרכז הרפואי מדיקה- הברזל 28, רמת החייל ת"א.

 

מרפאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד