י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מאושפזת באסף הרופא

הזוי: מכחישת הקורונה נדבקה בנגיף ומתחננת לעזרה

גברת שבמשך השנה האחרונה עמדה בראש תנועת מכחישי הקורונה ופרסמה פוסטים רבים בנושא ואף כינתה את ד"ר שרון אלרועי פרייס "מכשפה" - נדבקה בקורונה, וכעת היא זועקת לעזרה

הזוי: מכחישת הקורונה נדבקה בנגיף ומתחננת לעזרה
מחלקת קורונה באסף הרופא צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לא היו זמנים טובים לחובבי הקונספירציות כימי הקורונה. כפטריות אחר הגשם צצות להן מדי יום עשרות קבוצות של מכחישי קורונה ומתנגדי חיסונים, שמלבד הסיכון הבריאותי שהם גורמים לאזרחים תמימים במחי מקלדת, הם גורמים לנזק אדיר למערך הבריאות. ומה קורה כשהקורונה פוגשת מכחיש?

אחת ממכחישות הקורונה הידועות והמוכרות, זו שבמשך חודשים חוזרת על כך שאין מגיפה ואף כינתה את יושבת ראש שירותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרועי פרייס "מכשפה" - נדבקה בקורונה, וכעת היא זועקת לעזרה.

לפני שבוע בלבד היא עוד פרסמה סרטון המכחיש את קיומו של הנגיף, וכתבה כי "תראו את הסרטון הזה לביבי הפושע שנמלט ממשפטו ולמכשפה שנדבקה למסכים שלנו אלרועי פרייס היום בדיונים על הערכת הסגר המיותר".

היא ציינה כי "קורונה הינו וירוס שניתן להכלה באוכלוסייה בוגרת וצעירה ואחוזי התמותה לא מראים מגפה, לא בישראל ולא בעולם. הידד לחיסונים מיותרים ול-2.5 מיליון מחוסנים".

פחות משבוע עבר והיא נדבקה בקורונה. בפוסט נוסף שהיא פרסמה היא כתבה כי היא "צריכה עזרה דחופה".

"מאתמול אני מאושפזת במחלקת קורונה אסף הרופא (בית חולים) אני מוגדרת בינונית/קשה", כתבה. "בנתיים המצב שלי מחמיר ורופאי המחלקה לא מוכנים לטפל בי ומקווים שאצא מזה לבד". היא הוסיפה כי "מהלילה אני כבר עם תמיכה נשימתית, חום גבוה, כאבים וסיטורציה נמוכה".

כזכור, אתמול דיווחנו כי בקבוצת מתנגדי החיסונים עולים שלב וגורמים לקופות החולים לזרוק אלפי מנות חיסון לקורונה לפח - זאת בזמן שישנם עוד מיליוני בני אדם המשוועים לחיסון.

בפוסט שפורסם בקבוצת מתנגדי החיסונים בפייסבוק כתבה אחת המשתתפות כי יש להזמין תור לחיסון ולא להגיע, זאת על מנת שיפוג תוקפם של החיסונים. "אם כל מי שמתכוון שלא להתחסן יזמין תור לחיסון ולא יגיע, נסיים את מלאי החיסונים (בפח) די מהר", כתבה.

עשרות משתתפים הגיבו לה על כך ותמכו ברעיון. אחת מהם כתבה כי "הזמנתי היום תור ו"שכחתי" מזה, בעוד שאחרת הגיבה כי היא זימנה תור בכמה סניפים מכמה מספרי טלפון שונים.

קורונה אסף הרופא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 95 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד