י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
במהירות ובתשלום סמלי

תופעת זיופי "דרכונים ירוקים" משגשגת בטלגרם

אפליקציית טלגרם משמשת כר נוח זה שנים רבות לתופעות פשע וביזנס שחור. הפעם, בצל חיסוני הקורונה, נפתחו קבוצות באפליקציה המציעות דרכון ירוק מזויף במחיר סמלי ובמהירות

תופעת זיופי "דרכונים ירוקים" משגשגת בטלגרם
אפליקציית טלגרם. צילומסך צילום: צילום מסך

על רקע הדיווחים אודות דיונים מתקדמים עם מספר מדינות שיאפשרו לישראלים בעלי דרכון ירוק להיכנס אליהן ללא צורך בבידוד, תופעת זיופי הדרכונים הירוקים פורחת.

מזה זמן רב שאפליקציית המסרים הפופולרית 'טלגרם' משמשת ככלי לפשעים מכל סוג שהוא. לפני מספר שנים דווח כי ארגון הטרור דעאש מגייס פעילים דרך הטלגרם, ומאז המצב רק מחמיר.

בשיטוט קצר בטלגרם תוכלו למצוא קבוצות ייעודיות לרכישת נשק, אמל"ח, סמים קשים, כסף מזויף, שירותי פריצה והאקרים וכעת גם דרכונים ירוקים מזויפים.

ערוץ חדש שנפתח בטלגרם מציע למשתמשי האפליקציה דרכון ירוק מזויף, במהירות ובתשלום סמלי. "אז חברים יצאנו לדרך, הבוט שלנו בדיוק בהכנה, הופכים את התהליך לאוטומטי פשוט וקל. מזינים פרטים אישיים, מתאמים שעה לקבלת המסמך, מבצעים תשלום בצורה מאובטחת ותוך 6 שעות הדרכון אצלכם ביד", נכתב בהודעה.

מנהל הערוץ - שאם תהיתם נושא את שמו של פרויקטור הקורונה לשעבר פרופסור רוני גמזו (שכמובן זה אינו הוא) מציין כי לא ניתן לעלות על הזיוף. "מערכת הקידוד שלנו עובדת בתיאום מושלם מול המערכת של משרד הבריאות, לכן לא ניתן לעולם לעלות על הדרכון. הערוץ נפתח ונסגר לסירוגין עקב עומס הזמנות ואבטחת הפעילות".

טלגרם קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד