י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
התמונה מתחילה להתבהר

נתניהו הציג את השריון למקום ה-10: הסופרת גלית דיסטל-אטבריאן

נתניהו קיבל את הסמכות לשריין נציג במקומות ה-5 או 10, ובמקומות 26, 28, 36, 39 ו־4. כעת שעות לסגירת הרשימות התמונה מתחילה להתבהר. עם ההודעה כי הסופרת גלית דיסטל-אטבריאן תשוריין במקום ה-10 ברשימת הליכוד לכנסת ה-24

נתניהו הציג את השריון למקום ה-10: הסופרת גלית דיסטל-אטבריאן
פתק ההצבעה 'מחל' של רשימת הליכוד צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

שעות לסגירת הרשימות לכנסת ה-24: דריכות רבה שוררת במפלגת הליכוד, כאשר ליו"ר המפלגה בנימין נתניהו, אושרו ששה שיריונים בארבעים המקומות הראשונים, טרם ברור מי יהיו כלל המשוריינים. נתניהו הצהיר לא אחת כי הוא מעוניין לשריין נציג ערבי במקום ריאלי, שמא אף לתפקיד שר.

נתניהו קיבל את הסמכות לשריין נציג במקומות ה-5 או 10, ובמקומות 26, 28, 36, 39 ו־4. כמה שמות עלו בשבועות החולפים, אך הבכירים שבהם משה בר סימן טוב וחיים ביבס הודיעו כי הם מוותרים על השיריון. כעת שעות לסגירת הרשימות התמונה מתחילה להתבהר. עם ההודעה כי הסופרת גלית דיסטל-אטבריאן תשוריין במקום ה-10 ברשימת הליכוד לכנסת ה-24.

ראש הממשלה בנימין נתניה עם צירופה של גלית: "אני גאה להודיע היום שגלית דיסטל מצטרפת למקום ה-10 ברשימת הליכוד לכנסת. גלית היא כוח נשי עוצמתי. היא אישה עצמאית, אישה שלא מהססת לומר את דעותיה, אישה שבאה מן העם, מכירה את העם, את העצמאים והעסקים הקטנים, אבל מעל הכל מאמינה ברעיון הלאומי. ואני בטוח גלית שיהיו לך הישגים גדולים מאוד כחברת כנסת בליכוד ומעל הכל - תעזרי לנו עכשיו להשיג את היעד הגדול שלנו - ממשלת ימין על מלא. ברוכה הבאה!".

דיסטל-אטבריאן הוסיפה ואמרה: "תודה רבה ראש הממשלה, אני נרגשת באופן שקשה לתאר במילים. אני חושבת שהבחירה בי היא בחירה שנותנת תקווה להרבה אנשים כי אני לא פרפראזה על העם, אני העם. אני יודעת מה זה לשלם 'מס שילוט' לעסק הקטן שלי, מה זה לנהל חנות רחוב. אני חושבת שהליכוד בראשותך הוא בית שיכולתי רק לחלום עליו".

עוד הוסיפה: "יש לנו המון דברים לקדם גם ברמה הלאומית וגם ברמה הפרטית. העובדה שאחת כמוני מגיעה למקום כזה בליכוד מראה שאתה הפלטפורמה הטובה ביותר שיש למוביליות חברתית. אני גאה ונרגשת, תודה רבה".

גלית דיסטל אטבריאן ראש הממשלה בנימין נתניהו שריון מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד