י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הותר לפרסום

חיפושים אחרי אם ובנה בן ה-5: נעדרים כשבועיים

כוחות גדולים של משטרה עורכים מזה כשבועיים חיפושים נרחבים אחר אם ובנה כבן החמש, שנעדרים לאחר שבית המשפט הוציא צו המורה לה להשיב את הילד לאביו - כך הותר היום לפרסום | המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתורם של השניים | תיעוד

חיפושים אחרי אם ובנה בן ה-5: נעדרים כשבועיים
החיפושים אחר האם ובנה צילום: דוברות המשטרה

המשטרה התירה היום (חמישי) לפרסם, כי היא חוקרת את היעלמותה של אישה תושבת הדרום יחד עם בנה כבן ה-5. עקבותיה של האישה נעלמו לאחר שבית המשפט הוציא צו המורה לאם להשיב את בנה לאביו. המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתורם של האם הילד.

על פי הודעת המשטרה, מזה כשבועיים מנהלת משטרת ישראל חקירה תחת צו איסור פרסום, שעניינה איתורו של ילד כבן 5, לאחר שבית המשפט הורה להעבירו לחזקתו של אביו.

אלא, שלמרות החלטת בית המשפט, אמו של הילד לא קיימה את הצו ומאז נעלמו עקבותיה, וכן עקבותיו של הילד שנמצא ככל הנראה יחד עמה.

"מראשיתה של החקירה", נמסר מהמשטרה, "משטרת ישראל מפעילה את מיטב חוקריה וכלל האמצעים הקיימים ברשותה בשיתוף גורמים מקצועיים נוספים, הכל במטרה לאתר את הילד בהקדם, לוודא את שלומו ובטחונו ולממש את החלטת בית המשפט".

משטרת ישראל התירה לפרסום את פרטי המקרה, ומבקשת את סיוע הציבור באיתור הילד או כל פרט היכול לסייע למשטרה לאתר את מיקומו או מיקומה של אמו העונה לשם גלית צרפתי כבת 44, תושבת כוכב מיכאל, ולדווח על כך למוקד 100 של המשטרה או לתחנת שדרות בטלפון 08-6620456.

חיפושים נעדר חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד