י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המאבק בקונספירציות

לונדון: המשטרה עצרה שניים שהשוו את החיסון לשואה

שני גברים בלונדון שחילקו עלונים שהכילו חומר שהשווה את תוכנית החיסון נגד קורונה לשואה, נעצרו ונלקחו לחקירה. הם שוחררו בערבות ויחזרו לדיון בעניינם בתחילת מרץ

לונדון: המשטרה עצרה שניים שהשוו את החיסון לשואה
שוטרים בריטיים בעידן הקורונה צילום: unsplash

גבר בן 73 נעצר בסאות'ווארק לונדון ביום רביעי האחרון, לאחר שהפיץ מידע שקרי בנוגע לחיסון נגד קורונה, בנוסף הוא נעצר על "הטרדה של הציבור".

בנוסף נעצר גבר בן 37 ​​נעצר מוקדם יותר באותו יום במזרח לונדון, בחשד ל"עבירות שפגעו בסדר הציבורי".

שני הגברים נלקחו לתחנת משטרה בדרום לונדון, הם שוחררו בערבות ויחזרו לדיון בעניינם בתחילת מרץ, שני הגברים חילקו עלונים שהכילו חומר שהשווה את תוכנית החיסון נגד קורונה עם השואה.

על רקע הדברים הללו שהפכו למטרד ציבורי שפוגע במאמץ החיסונים, נדהים זהווי, שר החיסונים הבריטי אומר כי יש בערך 4,000 גרסאות של קורונה ברחבי העולם, הוא אמר כי ממשלת בריטניה מודעת למוטציות שנמצאות בבריטניה, ומייעלת את המאבק בהן עם החיסונים.

המצב בבריטניה קשה מאד, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', מנהלי חברות הלוויות נשארו ללא מקום לאחסון גופות והם מלאים עד אפס מקום.

גופות מתים בבריטניה נמצאות בהמתנה של חמישה שבועות לקבורה, לאחר 30,000 מתים מנגיף הקורונה בחודש ינואר השנה. ה"דיילי מייל" מדווח כי מנהלי לוויות מזהירים כי נגמר להם השטח לאחסון הגופות, בחלק מהאזורים שנפגעו הכי קשה בבריטניה, משפחות נאלצות להמתין עד חמישה שבועות כדי לקבור את יקיריהם.

מנהלי הלוויות טוענים כי המצב נובע מהמספר הגבוה של מקרי מוות בינואר - שהוא בדרך כלל אחד החודשים העמוסים ביותר שלהם ללא קשר לנגיף הקורונה.

דייוויד ברינגטון, המנהל עסק לוויות בליברפול, אמר ל'דיילי מירור' כי "זה מעולם לא היה כמו שזה כרגע, אנחנו לא יכולים להכניס אף אחד עד שנשחרר גופות, זה כל כך הרבה אנשים, זה פשוט לא מפסיק". עוד דווח, כי מנהלי הלוויות בדרום לונדון, בדרך כלל מבצעים 10 הלוויות ביום במהלך החורף. כעת החברה עושה 15 או 16, כאשר עשרות גופות נוספות ממתינות לאיסוף מבתי חולים ובתי אבות.

שואה בריטניה חיסונים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד