י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
היולדת שהיתה במצב קריטי

הבעל עדכן: אשתי התעוררה ובני שוחרר מביה"ח

לאחר שאשתו אושפזה בטיפול נמרץ וחייו של התינוק כמו גם חייה היו בסכנה, עדכן היום מנשה גולדיס כי בחסדי שמיים הבן שוחרר היום מבית החולים, וגם רעייתו התעוררה ומתאוששת • מרים יהודית בת חנה גיטל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל

הבעל עדכן: אשתי התעוררה ובני שוחרר מביה"ח
הרב מנשה גולדיס צילום: צילום מסך

בגל השלישי של נגיף קורונה אנו עדים לתופעה מסוכנת של פגיעה בנשים בהריון, אחת מהן, היא רעייתו של מנשה גולדיס, חסיד באיאן, בעל חווה טיפולית המסייע רבות לנערים, בנו של הבעלים של מסעדת 'גולדיס' הידועה בירושלים. והיא אושפזה במצב קשה בבית החולים לניאדו.

היום (חמישי) הודיע גולדיס לחבריו: "טוב, אז הבטחתי לכם בשורות טובות. א, התינוק השתחרר היום. ב, תחזיקו חזק, אשתי היקרה ערה כבר מאתמול, ומנותקת מההנשמה כבר כמה שעות טובות".

"היא עדיין תצטרך עזרה נשימתית" הוסיף גולדיס לפרט, "אבל עם התפילות שלכם, האהבה, ובעיקר התודות לה' יתברך, גם זה יעבור מהר מאד".

כזכור, בשבוע שעבר במסגרת מסיבת עיתונאים בבית החולים לניאדו זעק מנשה: "יש לי מסר מאד חשוב, שאני רוצה לנצל עבור זה את הבמה הזו, חברים אנחנו בשעת מלחמה זה לא צחוק, במלחמה הרבה אנשים התחבאו הרבה שנים בשביל לחיות, זה גם מה שאנחנו צריכים לעשות עכשיו, ממש להיזהר". עוד הוסיף ואמר: "החיבוק מעם ישראל מוכיח מי העם שלנו. עם הרבה אמונה אנחנו עוברים את הקושי. זה לא צחוק, תוותרו על מה שלא חיוני".

גולדיס הוסיף ועדכן כי שמה של רעייתו שונה בהוראת הרבנים: "לכל הדואגים היקרים, אשתי עדיין מונשמת ומורדמת. צריך עוד קצת סבלנות ועוד תפילות והודאות, שינוי קל בשם בהוראת רב: מרים יהודית בת חנה גיטל", לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל. 

גולדיס טיפול נמרץ קורונה בית חולים לניאדו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד