י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
קדימון למה שנראה בכנסת?

צפו: נציג 'המשותפת' התעמת עם בן גביר

עימות הכי קרוב לפיזי נרשם היום במשכן הכנסת, כאשר נציג הרשימה המשותפת התעמת עם אולי הח"כ לעתיד איתמר בן גביר שהגיע להגיש את רשימתו המאוחדת. במקום התפתח עימות קולני שעד מהרה נגרר לסוג של עימות פיזי • צפו

צפו: נציג 'המשותפת' התעמת עם בן גביר
רג'א זעאתרא בעימות עם בן גביר צילום: עטרה גרמן

מערכת הבחירות לכנסת עדיין בעיצומה ואף יום הגשת הרשימות עדיין לא הסתיים לו, אבל העימותים כבר החלו. אירוע חד פעמי או קדימון לקראת הכנסת ה-24? ימים יגידו.

נציג רשימת עוצמה יהודית עורך דין איתמר בן גביר - מספר 3 ברשימת 'הציונות הדתית', 'עוצמה יהודית' ו'נעם', הגיע היום (חמישי) לכנסת לצורך הגשת הרשימה, שם הוא פגש בנציג הרשימה המשותפת רג'א זעאתרא ובין השניים התפתח עימות קולני שעד מהרה נגרר לפיזי.

נציג המשותפת התגרה בבן גביר וקרא לעברו "בוגד", "כהנא מת" ו"זבל". בן גביר הגיב לעברו "חצוף" ובתגובה זעאתרא החל לתקוף אותו פיזית עד שאנשי משמר הכנסת נאלצו להפריד בין השניים.

בעוצמה יהודית תקפו את אנשי משמר הכנסת וכינו את התנהגותם "ביזיונית" בכך שלא הרחיקו אותו מהמשכן וציינו כי בן גביר יגיש תלונה ואף תביעה אזרחית.

"התנהלות חלמאית ובזיונית של משמר הכנסת. איש המשותפת תקף את עו"ד בן גביר. האירוע מתועד, אך משמר הכנסת מסתפק ב"אזהרה", במקום להרחיק אותו מיידית מהמשכן. עו"ד בן גביר יגיש תלונה נגד התוקף רג'א זעתרא ואף יגיש נגדו תביעה אזרחית", נאמר על ידי עוצמה יהודית.

איתמר בן גביר עימותים בכנסת עימות אלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד