ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
הוזהר פעמים רבות

שליח חב"ד קידם קונספירציות נגד חיסונים ופוטר

שליח חב"ד פוטר מתפקידו במסצ'וסטס לאחר שקידם פעילות נגד חיסונים, והוביל התנגדות חריפה למאמצי בריאות הציבור לעודד אנשים להתחסן

שליח חב"ד קידם קונספירציות נגד חיסונים ופוטר
הרב מיכאל גרין צילום: מתוך פייסבוק

מרכז חב"ד מסצ'וסטס הודיע ביום חמישי כי פיטר את הרב מיכאל גרין כנציג הארגון, המפקח על מרכזי הקהילה היהודית באזור. גרין ניהל את בית חב"ד בווסטבורו, פרבר של ווסטר, העיר השנייה בגודלה בניו אינגלנד, במשך כמעט 20 שנה.

הרב מנדל פוגלמן, מנהל חב"ד מרכז מסצ'וסטס, אמר בהצהרה כי גרין הוזהר פעמים רבות כי פעילויותיו, הצהרותיו ועיסוקיו האישיים האחרים "מנוגדים למשימת הארגון".

"חלק מההצהרות הפומביות שלו היו פזיזות ביותר ועלולות להיות מסוכנות, והוא היה עויו שוב ושוב ופגע במי שלא הסכים איתו", אמר פוגלמן. "הארגון שלנו נועד להעניק אהבה לכל יהודי".

בהצהרה לתומכים ביום חמישי, גרין גינה את ההחלטה לפטרו אמר כי הוא מקווה שההחלטה תשתנה, הוא הדגיש כי המרכז ימשיך לפעול למרות שחב"ד ביטלה את מעמדו והוציאה את מרכזו ממאגר בתי החב"ד המוכרים.

גרין אמר כי מרכזו הוא "בית תפילה עצמאי" ועמותה שלא מקבלת מימון מאף ארגון חב"ד. "הם לא 'פיטרו' אותי מתפקידי כרב ומנהל חב"ד בווסטבורו, ואין להם שום סמכות שיפוטית לחלוטין" אמר, "בית הכנסת שלנו ימשיך לשרת את הקהילה שלנו כפי שעשינו בנאמנות כמעט שני עשורים".

גרין, שמתאר את עצמו בפייסבוק כ"לא רק נגד חיסונים" אלא כ"אנטי-רפואה באופן עקבי", מתח ביקורת רבה על נתינת החיסון, לטענתו, לטענתו, החיסונים הם "זריקות ניסיוניות" העלולות לגרום ל"מוות, ופגיעה לכל החיים ועקרות". כאמור הוא פוטר מתפקידו על ידי חב"ד אחרי שעודד אנשים לא להתחסן.

מדינת מסצ'וסטס קונספירציה חיסונים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד