י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מגשים את החלום

המנצח הגדול בקרבות הימין: נפתלי בנט // דעה

לאחר שנים שהוא חולם על הרכב מפלגה שכזאת, נפתלי בנט יכול לישון טוב בלילות, הוא השיג את כל מה שהוא רוצה. מצד אחד הוא הצליח למצב את עצמו כמרכז, ומצד שני יש לו בייס דתי גדול מאחוריו // דעה

המנצח הגדול בקרבות הימין: נפתלי בנט // דעה
נפתלי בנט בהצהרה לתקשורת צילום: אורי כהן

נפתלי בנט לא דמיין שכך ייראה היום שלאחר הגשת הרשימות. הוא חשב ששוב יצטרך לרקוד על שתי החתונות. גם לרצות את סמוטריץ' ואת הבייסיק הימני-דתי שבמפלגה, וגם להסביר שהוא מפלגת מרכז שעוסקת בקורונה.

הוא רצה להיפרד מסמוטריץ', הוא לא רוצה להתעסק כל הזמן בקרבות הפנימיים - בשביל מה היא עזב את 'הבית היהודי' לפני שנתיים? אבל בנט פחד. הוא לא רצה להיות שוב בלי רצפת מנדטים.

ואז סמוטריץ' (ברוב טיפשותו, יש שיגידו) הטיל פצצה - ועזב. בנט, שהתלבט אם לשמוח או לבכות, החל למתג את עצמו מחדש, כאחד שלא קשור לקיצוניות, ואת האמת? הוא הצליח.

בנט הצליח להציב את עצמו כ"ליברמן החדש", כזה שאפילו מרצ כבר לא פוסלת. הוא בנה רשימה ימנית-ישראלית, שעומדת על 12-10 מנדטים בסקרים.

ובלי לשים לב, 7 מתוך העשירייה - הם מתוך המגזר הדתי (!!!). זה כאילו להרגיש בלי, אבל ללכת עם. בנט הצליח להשיג את רצפת המנדטים הקשיחה של הציונות הדתית, אך עדיין ללכת בלעדיה.

ואם כמות הדתיים לא הספיקה, בנט יצא עם ידו על העליונה בקרב שלו עם נתניהו על 'הבית היהודי', שנים שבנט לא טעם ניצחון כה מתוק.

אמנם זה לקח לו שנתיים, אבל נראה כי בנט הגיע אל מה שתמיד חלם - רשימה חילונית-דתית.

נפתלי בנט בצלאל סמוטריץ בחירות 2021 מרכז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד