י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בניגוד לשמועות

גנץ התחייב לרוץ עד הסוף: "אני תאריך התפוגה"

שר הביטחון גנץ חווה בשנה האחרונה תהפוכות פוליטיות חדות, ממפלגה שהתיימרה להוביל את השלטון אל מתחת לאחוז החסימה | רגע אחרי הגשת הרשימות פרש הבוקר גנץ את משנתו וכוונותיו הפוליטיות | כאן כדי לשרוד ולהישאר

גנץ התחייב לרוץ עד הסוף: "אני תאריך התפוגה"
בני גנץ בשיחה עם פעיליו צילום: לשכת גנץ

בני גנץ מתחייב בסוף השבוע (שישי) במהלך כנס שקיים עם פעיליו באמצעות הזום כי יתמודד עד הסוף למרות שבסקרים האחרונים בחלקם הוא לא עובר את אחוז החסימה.

גנץ אמר: "ארוץ עד הסוף, כדי להישאר חבר כנסת ולוודא שנתניהו לא יישאר ראש הממשלה אחרי נובמבר, אם ניגרר לבחירות נוספות".

כזכור, גנץ הביא חוות דעת משפטית שגם לאחר הבחירות כל עוד ולא תוקם ממשלה, אם יגיעו למועד הרוטציה גנץ עשוי להחליף את ראש שהממשלה נתניהו באופן אןטמטי.

עוד אמר גנץ: "מבחינת נתניהו יכולות להיות בחירות חמישיות, שישיות ושביעיות. הדבר היחיד שמונע את זה הוא 'כחול לבן' ואני כרה"מ חליפי. אני תאריך התפוגה שלו", גנץ תקף את נתניהו: "אני לא בודק לפני החלטות מה יוצא לי מזה פוליטית".

"לכן נכנסנו לממשלה", ניסה לשכנע, "הפכנו את ממשלת נתניהו בתקופת משבר קשה כל כך ,לממשלת ישראל. לקחנו שליטה על חצי מהממשלה, ופעלנו כל הזמן, כולל אתמול בלילה על מה שטוב ונכון למדינת ישראל. מתוך הממשלה דאגנו שלביבי לא תהיה חסינות. אם לא היינו בממשלה, אם לא היינו יושבים במשרד המשפטים ובמשרדים האחרים, הוא היה מקבל חסינות לכל החיים".

עוד התגאה גנץ: "מנענו סיפוח חד צדדי- שמרנו על ישראל כיהודית ודמוקרטית. זו המשמעות. כן, יש לנו זכויות בארץ ישראל, אבל יש שם גם פלסטינים ואנחנו חייבים להבטיח את הביטחון ואת ההיפרדות מצד שני.
אחרי שמנענו סיפוח הבאנו יכולת לפתח הסכמי שלום. נסעתי לארצות הברית ונפגשתי שלוש פעמים עם שר ההגנה האמריקאי כדי להבטיח שהשלום הזה יגיע לצד ביטחו ושמירה על העליונות הביטחונית של ישראל".

גנץ חזר: "חשוב שתדעו- לנתניהו יש תוכנית אחת בלבד- להישאר ראש ממשלת מעבר קבוע ונצחי. והדבר היחיד שמונע את זה- הוא אנחנו כקבוצה, ואני כראש ממשלה חליפי. אני תאריך התפוגה של נתניהו. לכן חשוב מאוד שנמשיך בעשייה, נמשיך לשבת במשרד הממשלה. השרים שלנו וחברי הכנסת עושים עבודה קשה וטובה, וצריך לומר להם היום תודה מכולנו".

בני גנץ בחירות 2021 ביבי נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד