י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כך תבחר את חברת ההשכרה שלך

הרבה חברות להשכרת רכבים יש כיום בשוק. כיצד לבחור את החברה המתאימה ביותר? מה חשוב לבדוק? ומדוע פריסת סניפים הוא דבר כה קריטי? • ליאור וייץ עם שלל טיפים לשוכרים

כך תבחר את חברת ההשכרה שלך

החלטתם לשכור רכב? רגע לפני שאתם מתפנים לבחור את הרכב המתאים לכם ביותר – יש דבר אחד קודם, חשוב הרבה יותר, וזה לבחור את חברת ההשכרה. בישראל פועלות כיום עשרות חברות השכרת רכבים, קטנות וגדולות, פרטיות ותאגדיות, בחירת חברת ההשכרה הוא השלב הראשון וחשוב מאוד לבחור את החברה שממנה תהיו הכי מרוצים. אלו הדברים החשובים ביותר שיש לבחון בעת בחירת חברת השכרה.

שירות. אתם הלקוחות ומגיע לכם השירות הטוב ביותר. אדיב, מנומס, מהיר ויעיל. זהו דבר חשוב מאוד ואסור לכם להתפשר על כך. חברה שהשירות שלה הוא קלוקל עלולה לעלות לכם ביוקר בעת השכרת הרכב, החזרת הרכב וכן אם חלילה תזדקקו לשירות בעת ההשכרה במקרה של תאונה או כל תקלה אחרת ברכב.

פריסה ארצית. אל תתפשרו על חברה שאין לה פריסה של סניפים בכל רחבי הארץ. היתרון לכך הוא ברור: הסניפים תמיד מקושרים בינהם ואתם יכולים לקחת ולהחזיר את הרכב מכל סניף שתחפצו. יתרון ברור נוסף, נניח אתם תושבי המרכז, יצאתם לטיול בגליל העליון ולפתע תקלה ברכב. בלי שום בעיות תוכלו לגשת לסניף הקרוב, נניח בנהריה, ולהחליף את הרכב.

בטיחות: זהו אולי הסעיף החשוב ביותר שאיתו היינו אמורים להתחיל. חברת השכרה גדולה, יציבה ואמינה תדע גם לבצע בדיקות בטיחות לרכביה באופן קבוע, עם רישום מסודר, במוסכים מורשים בלבד ולא תתפשר אם יהיה צורך בתיקון הרכב גם אם עלותו יקרה מאוד. בחברות הגדולות ישנו קצין בטיחות שזהו תפקידו – לוודא שאכן הרכבים עברו את הבדיקות התקופתיות בשלמות ועוקב שכל תקלה תתוקן לשביעות רצונו המלאה.

צי רכבים. חשוב מאוד לבחור חברה שאתם יודעים מראש שיש לה צי רכבים גדול מאוד. אם חשקה נפשכם, לצורך העניין, ברכב מסוג מאזדה 3, החברה תדאג לספק לכם את הרכב, אם לא בסניף בו תהיו – בסניף אחר. מהיבט אחר, אם תרצו רכב מקבוצה מסויימת – חשוב שתדעו מראש שלחברה יש רכבים רבים מאותה דרגה, לכולן אותו מחיר, וכך תוכלו לבחור את הרכב המתאים לכם ביותר באותה דרגה.

מחירים. זהו סעיף קצת בעייתי. מצד אחד אתם לא רוצים להשכיר רכב אצל החברה היקרה ביותר. מצד שני, כל הסעיפים שהוזכרו לעיל בדרך כלל גם משפיעות על המחיר לרעה. לכן, בדקו היטב מה בעצם כלול במחיר הרכב ומה טיב החברה. אין מה לעשות: על שירות ראוי, בטיחות, פריסה ארצית וצי רכבים אולי שווה לשלם קצת יותר.
השכרת רכב חברת השכרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד