י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המשטרה: להעמיד את גוטרמן לדין

פרסום ראשון: משטרת ישראל ממליצה לפרקליטות להגיש כתב אישום נגד ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן, וסגנו, בחשד לביצוע עבירות של איומים נגד מועמדים במערכת הבחירות • תדהמה

מאיים? יעקב גוטרמן
מאיים? יעקב גוטרמן

פרסום ראשון: היוןם (ב) אחר הצהרים העבירה משטרת ישראל המלצה לפרקליטות המדינה התומכת בהגשת כתב אישום נגד ראש עיריית מודיעין עילית, יעקב גוטרמן, בחשד להטיית בחירות באמצעות אלימות ואיומים.

החשדות נגד גוטרמן נמשכו מזה זמן וקשורים לחשדות כי במסגרת המאמץ למנוע קיום בחירות בעיר, שיחד ואיים גוטרמן גורמים שהתכוונו להתמודד מולו או שתמכו במועמדים שחפצו להתמודד נגדו.

החשדות בגינם נחקר גוטרמן מספר פעמים במהלך החודשים האחרונים כוללים מתן וקבלת שוחד בחירות, זיוף מסמכים, איומים ואי סדרים כספיים. בשלב זה ממליצה המשטרה להעמידו לדין בגין ביצוע עבירות של איומים נגד מועמדים במערכת הבחירות המונציפליות האחרונות.

ההמלצה כוללת גם את סגנו של גוטרמן, גדעון הכהן, איש ש"ס.

ההמלצה, המעמידה באור מושחת בכיר נוסף בתנועת 'דגל התורה', משרה אווירת נכאים על בכירי התנועה, שנחשבה עד לא מכבר לתנועה שכל ראשיה ישרים ונקיי כפיים, גם מבחינה תדמיתית - תדמית שהחלה להסדק עם מעצרו של אורי לופוליאנסקי בפרשת הולילנד, ומתנפצת עכשיו בקול רעש גדול עם ההמלצה להעמיד לדין את גוטרמן.

הערב, עם היוודע דבר המלצת המשטרה, כבר נשמעו קולות בסיעת ב'דגל התורה' הקוראים ליעקב גוטרמן להשעות את עצמו מתפקידו, עד לתום בירור החשדות נגדו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד