י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

צפו: הרבי מסקאליע נאם בהילולא בישיבת בעלזא

האדמו"ר מסקאליע השתתף בסעודת הילולת לזכרו של האדמו"ר מהר"י מבעלזא זי"ע שהתקיימה בישיבת בעלזא בבורו פארק. הרבי דיבר בפני בחורי החסידות בגדלות מוסדות בעלזא שתחת נשיאותו והנהגתו של האדמו"ר מבעלזא • צפו בתיעוד

צפו: הרבי מסקאליע נאם בהילולא בישיבת בעלזא
הרבי מסקאליע בישיבת בעלזא ב"פ צילום: באדיבות המצלם

האדמו"ר מסקאליע שליט"א במשאו בפני תלמידי הישיבה לצעירים 'נתיבות התורה' דחסידי בעלזא בבורו פארק, בעת שהשתתף בסעודת הילולא בהיכל הישיבה בליל הילולת האדמו"ר מהר"י מבעלזא זי"ע.

"פעם שאלתי את זקני האדמו"ר מסקאליע זכרונו לברכה, איפה לשלוח ללמוד את צאצאי להתחנך ? באיזה תלמוד תורה ? וענה לי שאשלח למוסד שבנשיאות ערליכע איד, באם המוסד עומד תחת נשיאות ערליכע איד, אזי הוא משקיע כוחות ומתפלל כל הזמן שהתלמידים יגדלו ערליכע אידן, תלמידי חכמים ויראי השם, כידוע שכ"ק מרן אדמו"ר שליט"א מבעלזא, הולך לו בחיים שכל המוסדות הקדושים שיש לו בכל קצווי תבל, שיהיו שם תלמידים יראים ושלמים, ערליכע קינדער, יראי השם, כמו שהיה פעם, וח"ו לא להיתפס במודרנזיציה הקיים היום, חסידישע בחורים".

"אגיד לכם את האמת" אמר הרבי ":להשתתף בסעודת הילולא של צדיק, ובפרט תלמידים של מרן אדמו"ר שליט"א שהוא נכדו של בעל ההילולא וממשיך דרכו, וצריך לפעול שהצדיקים ישפיעו הלאה, אבל ההשפעות אפשר להשפיע רק באם התחתונים למעלה דהיינו שבאם מתבוננים במעשיו, מה שרצה מאתנו, מה שייסד, מה שהנהיג, מתסכלים למעלה, אזי העליונים הצדיקים שנמצאים שם למעלה, נמצאים אתנו למטה, ואזי יש קשר עם הצדיק וממשיך לנו השפעות טובות בעולם הזה, גם שנפטר לפני הרבה שנים בשנת תרנ"ד, אבל כל זה רק באם מתנהגים בדרכו, ואזי מתקיימת בנו הפסוק 'ופקד גפן זאת וכנה אשר נטעה ימינך', הצדיקים המייסדים רוצים שיישאר הכל כמו שהם ייסדו, ואזי הם משפיעים מאבותיהם וגם בזכות עצמם, זכות צאצאיהם משפיעים השפעות רוחניות, שנוכל להחזיק עצמנו בזמנים הקשים ובפרט שאנו נמצאים בחבלי משיח".

את דבריו סיים הרבי "השי"ת יעזור שבזכות בעל ההילולא יושפע עלינו שפע לכל הקהילה ובעיקר לכ"ק מרן אדמו"ר שליט"א בבריות גופא, ושיזכה לראות נחת מכל הצאצאים ושיגדל ויגדל ושיתרבה עוד ועוד ושלא ייפסק לעולם".

סעודת הילולא הרבי מבעלזא הרבי מסקאליע ישיבת בעלז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד