י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
כל הקופה

עוד פחות מ24 שעות נדע: מיהו החרדי שיהפוך לטייקון?

היום ההזדמנות האחרונה שלך לקחת את 'כל הקופה'. הזריז יכול לקחת פרס יקר שלא זכור כמותו במגזר החרדי • נכנסים לדלת של 'כל הקופה' רגע לפני הסגירה

עוד פחות מ24 שעות נדע: מיהו החרדי שיהפוך לטייקון?
חרדי ממלא לוטו צילום: Nati Shohat/Flash90

היום בלילה זה קורה. המוקדים יסגרו, הזריזים ירוויחו ואתם מה יהיה אתכם? הפעם לא נשארים מאחור עם טעם של אכזבה בפה! הפעם אתם מבטיחים לעצמכם מקום בהגרלה הגדולה ואולי אתם תהיו אלו שתגרפו את 'כל הקופה' בהגרלת 'פיתוחים'.

לחצו כאן והשתתפו בהגרלת הענק רגע לפני הסגירה>>>

שאומרים 'כל הקופה', מתכוונים לקופה עמוסה בפרסים שיסדרו את העתיד שלכם מכל הכיוונים. נתחיל מהדירה: דופלקס בטבריה עם נוף פנורמי לכנרת. ויש גם רכב: יונדאי וניו 2021 החדש +ביטוח לשנה שלמה: ולא שכחנו את המשכורת: משכורת קבועה לשנה בסכום של 10,000 שקל לחודש.

ויש לנו גם בונוס: רכשת חבילה של כרטיסים? יש לנו בונוס בשבילכם. הגרלת בונוס על חדר ילדים מרוהט ואלפי שקלים לרכישה באיקאה ועוד.

הגרלת 'פיתוחים' מגשימה את החלום של הילדים המיוחדים של 'פתחיה' והבית לחיים 'פיתוחים'. בקטלוג תוכלו לקרוא על סיפור אחד מיני רבים, שיספר לכם איך החזון של 'פיתוחים' הגשים חלום של ילדים עם צרכים מיוחדים.

הפעם אל תחכו לרגע האחרון, אל תמתינו לעומס שעלול להיווצר על הקווים. מתקשרים עכשיו. מבטיחים מקום בהגרלת 'כל הקופה' מגשימים את החלום של הילדים המיוחדים ואולי תגשימו גם את החלום שלכם לעתיד כלכלי מושלם.

לחצו כאן>>>>> ואתם כבר נכנסים ל'כל הקופה'

הגרלה על דירה הגרלה דופלקס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד