י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"אין לי ברירה"

מכשול חדש במשפט ההדחה של טראמפ: עורך הדין שומר שבת

משפט ההדחה של הנשיא היוצא טראמפ היה עתיד להתקיים כבר בסוף השבוע הקרוב אך עורך דינו היהודי של טראמפ דיוויד שון, ביקש להשהות את משפט ההדחה אם זה יגלוש לתוך שבת

מכשול חדש במשפט ההדחה של טראמפ: עורך הדין שומר שבת
טראמפ בנאומו צילום: דוברות הבית הלבן

דמוקרטים ורפובליקנים שרוצים לסיים את משפט ההדחה של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בתוך שבוע, עשויים למצוא את עצמם עם מכשול חדש.

אחד מעורכי הדין הראשיים של טראמפ, הודיע ​​למנהיגי הסנאט ביום שישי האחרון כי הוא יהודי שומר מצוות המקפיד על שמירת שבת, ולכן לא יוכל להשתתף בהליך שאמור להתקיים ביום שבת, במכתב שפורסם ב"ניו יורק טיימס", ביקש עורך הדין דייוויד שון להשהות את המשפט אם הוא לא יסתיים לפני כניסת השבת, כיוון שהוא לא יוכל להגיע עד יום ראשון.

"אני מתנצל על אי הנוחות, אך בקשתי כי הליכי הדחה לא יתנהלו במהלך השבת היהודית, אני יודע שזה יגרום לאחרים בעיה" כתב שון במכתב. "אך האיסורים לעבוד בשבת הם חובה עבורי, לכן עם כל הכבוד, אין לי ברירה אלא להגיש בקשה זו".

המכתב נשלח לסנאטור היהודי צ'אק שומר, הדמוקרטי, ולמנהיג הרוב בסנאט, הסנאטור מיטש מקונל, הרפובליקני ומנהיג המיעוט בסנאט, ולסנאטור פטריק ג'יי ליהי, הדמוקרטי אשר מנחה את המשפט.

בהצהרה במוצאי שבת אמר דוברו של צ'אק שומר כי בקשתו של עורך הדין התקבלה, אך לא פירט כיצד. "אנו מכבדים את בקשתו וכמובן נתאים את עצמינו לבקשה" אמר הדובר, ג'סטין גודמן. "השיחות עם הגורמים הרלוונטיים על מבנה המשפט נמשכות".

דונאלד טראמפ שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד