י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
טהרה במתכונת קורונה

לקראת הלווית הגר"ח וואזנר זצ"ל: המשטרה נערכת ברחבי בני ברק

בבני ברק המשטרה נערכת לקראת מסע הלווית הגאון רבי חיים וואזנר זצ"ל גאב"ד זכרון מאיר וראש ישיבת חכמי לובלין שהסתלק לבית עולמו בגיל 83 לאחר שנדבק בנגיף ל"ע | 'בחדרי חרדים' על הוויכוח היכן לקיים ה'טהרה' - בחולון או בבני ברק | כל הפרטים לקראת דרכו האחרונה

לקראת הלווית הגר"ח וואזנר זצ"ל: המשטרה נערכת ברחבי בני ברק
הגבאי הרב אנגל ברכב החברא קדישא צילום: באדיבות המצלם

מאז נודע דבר הסתלקותו של הגאון רבי חיים מאיר הלוי וואזנר זצ"ל גאב"ד זכרון מאיר וראש ישיבת חכמי לובלין בבני ברק, שנפטר אחר הצהריים מנגיף הקורונה והוא בן 83, החלו בבני ברק להיערך למסע הלוויה שיתקיים בשגרת קורונה - למרות ההמונים שצפויים להשתתף. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המשפחה והתלמידים הביעו את רצונם שיערכו את ה'טהרה' בישיבת חכמי לובלין בבני ברק כפי שעשו לאביו מרן הגר"ש וואזנר זצ"ל, אך בגלל שהרב זצ"ל נפטר מקורונה יש נהלים מיוחדים, ואחד מהם הוא שאת הטהרה עורכים בבית החיים בחולון במתקן טהרה מיוחד. 

וכך במשך כמה שעות דנו המשפחה בנוגע לעריכת הטהרה, כשבסוף הוסכם על עריכת הטהרה בחולון לשם גם הגיעו שוטרים כדי ללוות את המיטה לפני ואחרי הטהרה.

בארגון 'הצלה' יחד עם עיריית בני ברק ומשטרת ישראל קיימו ישיבת הערכת מצב בנוגע לסדרי הלוויה.

רכב החברא קדישא ביציאה מבית החולים 'מעייני הישועה'

כוחות המשטרה והשיטור סגרו את ישיבת חכמי לובלין ברחוב הרב דסלר בבני ברק, משם יצא מסע הלוויה מרחבת הישיבה כמו כן הגיעו השוטרים לבית החיים כדי לבחון את מקום הקבורה. 

מסע הלוויה כאמור הערב בשעה 21:00 מישיבת חכמי לובלין ברחוב הרב דסלר וברחוב וילקומירר בבני ברק, לבית החיים 'שומרי שבת - זכרון מאיר' בעיר שם ייטמן סמוך לאביו פוסק הדור זצ"ל ואמו הרבנית ע"ה. 

במסע הלוויה צפויים להשתתף גדולי ישראל בראשות אדמו"רים ורבנים. 

'בחדרי חרדים' יעביר בשידור חי את מסע הלוויה.  

רכב החברא קדישא עם המיטה ביציאה מבית החולים

הרב חיים מאיר וואזנר ישיבת חכמי לובלין טהרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד