י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"ברית בין הליכוד לכהניסטים"

תוקפו של איתמר בן גביר הורחק מהכנסת

עוד לא נכנס לכנסת וכבר השפעתו רבה. לאחר שמנהל הקמפיין של סיעת חד"ש, אחת מ-3 המפלגות המרכיבות את הרשימה הערבית המשותפת התעמת עם איתמר בן גביר הערב החליט יו"ר הכנסת יחד עם קצין הכנסת כי הוא מורחק מהכנסת עד לתום הבדיקה בעניינו

תוקפו של איתמר בן גביר הורחק מהכנסת
רג'א זעאתרא בעימות עם בן גביר צילום: עטרה גרמן

לאחר שהתעמת עם עו"ד איתמר בן גביר ביום חמישי בשבוע שעבר, החליט הערב (ראשון) יו"ר הכנסת יריב לוין כי רג׳א זעאתרה, מנהל הקמפיין של חד״ש יורחק מהכנסת, לאחר שתקף את בן גביר, עד שהבדיקה בעניינו תסתיים.

במכתב תגובה ששלח לשי גליק מארגון 'בצלמו' כתב יו"ר הכנסת: "מיד כשנודע לי דבר האירוע, ביקשתי מקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, שיפעל בהקדם לבדיקת המקרה ושיעביר אליי את תוצאות הבדיקה ואת המלצותיו, בכלל זה התבקש קצין הכנסת לנהוג בעניין זה בתקיפות הנדרשת ולבחון הגשת תלונה רשמית למשטרת ישראל".

"עוד אציין, כי נוכח חומרת האירוע, החליט קצין הכנסת כי עד תום הבדיקה תימנע כניסתו של מר זעתרה למשכן הכנסת" הוסיף לוין.

זעאתרה אמר בתגובה להרחקתו מהכנסת: "הברית בין הליכוד לכהניסטים אינה מפתיעה. הרשימה המשותפת תפעל כדי להשאיר את בן גביר מחוץ לכנסת ואת נתניהו מחוץ לבלפור".

עו"ד איתמר בן גביר מסר בתגובה: "אני מברך על ההחלטה החשובה להרחיק את תומך הטרור ואיש ה-BDS זעאתרה ממשכן הכנסת ומקווה שימוצה עימו הדין עד תום. בכנסת הקרובה נפעל להביא לכך שלא רק זעאתרה לא יהיה בכנסת, אלא כל מעריצי ומחבקי המחבלים מהרשימה המשותפת".

כזכור, נציג רשימת 'עוצמה יהודית', עורך הדין איתמר בן גביר - מספר 3 ברשימת 'הציונות הדתית', הגיע ביום חמישי לכנסת לצורך הגשת הרשימה, בדרכו הוא פגש בנציג הרשימה המשותפת רג'א זעאתרא ובין השניים התפתח עימות קולני שעד מהרה נגרר לפיזי.

נציג המשותפת התגרה בבן גביר וקרא לעברו "בוגד", "כהנא מת" ו"זבל". בן גביר הגיב לעברו "חצוף" ובתגובה זעאתרא החל לתקוף אותו פיזית עד שאנשי משמר הכנסת נאלצו להפריד בין השניים.

"התנהלות חלמאית ובזיונית של משמר הכנסת. איש המשותפת תקף את עו"ד בן גביר. האירוע מתועד, אך משמר הכנסת מסתפק ב"אזהרה", במקום להרחיק אותו מיידית מהמשכן. עו"ד בן גביר יגיש תלונה נגד התוקף רג'א זעתרא ואף יגיש נגדו תביעה אזרחית", נאמר על ידי 'עוצמה יהודית' ביום חמישי. הערב החליט כאמור יו"ר הכנסת על הרחקתו.

איתמר בן גביר חדש הרשימה הערבית המשותפת כנסת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד