י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יעמוד בהתחייבות?

יו"ר יהדות התורה: "לא נשב בקואליציה בלי פסקת ההתגברות"

מסמן מטרות: לקראת הבחירות הקרובות והקמת ממשלה עתידית, מצהיר הבוקר יו"ר יהדות התורה חה"כ גפני כי תנאי הסף לכניסה לקואליציה היא חקיקת פסקת ההתגברות | "זה כבר בלתי נסבל" | צפו

יו"ר יהדות התורה: "לא נשב בקואליציה בלי פסקת ההתגברות"
גפני במליאת הכנסת צילום: דוברות הכנסת

יו"ר יהדות התורה חבר הכנסת משה גפני מצהיר הבוקר כי סיעת יהדות התורה לא תכנס לשום קואליציה מבלי התחייבות לחוקק את פסקת ההתגברות, תוך שהוא מאשים את הליכוד כמי שפעל נגד חקיקת החוק שהיה משפיע רבות על המגזר החרדי.

בפתח ועדת הכספים הבוקר (שני) סיפר חבר הכנסת גפני: "דיבר איתי בשעתו אהרון ברק הוא אמר לי אתם תהיו באופוזיציה, אתם צריכים את בית המשפט שיעזור לכם, אתם תזדקקו לזה", גפני השיב אז לשופט ברק, כי "יכול להיות שהמגזר החרדי יגיע לבית המשפט ואולי גם יקבל סעד באופן פרטי".

"אבל הציבור החרדי מעולם מאז קום המדינה עד היום הזה, אני לא זוכר מקרה אחד שבית המשפט נתן לנו סעד", אמר גפני, כשלדבריו, "אין לנו מה לתלות תקוות בשופטים".

"או שאנחנו בקואליציה ואנחנו יכולים להעביר חקיקה או שלא יכולים להעביר חקיקה, מבית המשפט לא נרוויח שום דבר".

גפני התחייב פעם נוספת: "אני מתכוון אחרי הבחירות אם תהיה לי יכולת אני אדרוש את פסקת ההתגברות זה הגיע למימדים שהם בלתי אפשריים". גפני הוסיף, "זה כבר בלתי נסבל", תוך שהוא מפנה אצבע מאשימה כלפי הליכוד ש"לא שיתף פעולה", כזכור מהפעם הקודמות שניסו לחוקק את החוק, כשהוא מזכיר את התנגדות מפלגת כולנו בכנסת ה-20

"הפעם לא נוותר על זה", הצהיר נחרצות יו"ר יהדות התורה הטרי, שהתחייב "יהדות התורה לא יעשו קואליציה בלי פסקת התגברות".

יצויין כי מדובר בפעם שנייה שהוא מתחייב על כך, לאחר שהצהיר זאת רק לאחרונה על רקע פסיקת בג"ץ בעניין הכנסת חמץ לבתי החולים.

משה גפני פסקת ההתגברות בחירות 2021 אהרון ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד