ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
עושה דין לעצמו

המנכ"ל לעובדים: מי שלא מתחסן לא נכנס למשרדים

אחרי שמרכזי הקניות 'ביג' נפתחו בניגוד לעמדת הממשלה, במכתב מיוחד אוסר מנכ"ל הרשת על עובדיו שלא מתחסנים, להיכנס אל משרדי ההנהלה " המנכ"ל מבהיר: החיסון הוא, בשלב זה, כנראה הדרך היחידה לצאת מהמשבר שתקף אותנו 

המנכ"ל לעובדים: מי שלא מתחסן לא נכנס למשרדים
מרכז 'ביג' צילום: פלאש 90

להם מותר: מנכ"ל רשת ביג החליט כי הוא מנהל ומתנהל במרכזי הקניות שלו כברשותו, ואין פוצה פה ומצפצף, לאחר שבימים האחרונים הכריז המנכ"ל חי גאליס יחד עם עוד בעלים של מרכזי קניות נוספים כי הוא פותח את מרכזי הקניות גם בניגוד להחלטת הממשלה. היום (שני) דווח בחדשות 12 כי המנכ"ל מוביל מדיניות משל עצמו גם בנושא החיסונים.

במכתב ששלח גאליס לעובדים אשר נחשף כאמור בחדשות 12 כתב: "בזכות החיסון שפותח ונמצא כשיר ובטוח לשימוש בידי כל הגופים האמורים לאשר תהליך כזה באירופה, בארה"ב וגם בישראל. יש בידנו ביחד לעצור את התפשטות וירוס הקורונה ולנצח את המגפה. עובדה זו מחייבת את כולנו לעשות ככל שאנו יכולים על מנת לעצוב את המגפה ולחזור לחיי שגרה. החיסון הוא, בשלב זה, כנראה הדרך היחידה לצאת מהמשבר שתקף אותו. אי לכך ובהתאם לזאת אנחנו בביג ניישם על עצמנו רגולציית תו ירוק".

עוד הוסיף המנכ"ל: "אנחנו בביג הפכנו לחלוץ בתחומים רבים במהלך המשבר, גם כאן נדרשת מנהיגות ודוגמא אישית מכולנו. בתקווה שביחד נוציא את עצמנו מהמשבר ונחזור במהרה לחיי שגרה".

המקומם הוא כי באם היה מדובר בראש ישיבה רב אדמו"ר או גדול בישראל שהיה מכריז ופועל בניגוד להחלטות הממשלה, כל כלי התקשורת והפוליטיקאים היו קמים לגנות ולהוקיע והיו משתמשים בזה כזריקת עידוד למרוץ השנאה שהם מנהלים אחרינו. כשמדובר במנכ"ל שאינו חרדי: השתיקה רועמת.

חיסון לקורונה מרכז ביג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד