י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הגימטריה של קרעי

משפט נתניהו: גנץ ידרוש תיק משפטים; בן גביר יחוקק חוק צרפתי

התגובות במערכת הפוליטית לדיון שהתקיים הבוקר במשפטו של רה"מ נתניהו - היו מדודות | גנץ דיבר על יום קשה ועצוב והבהיר כי ידרוש את תיק המשפטים בקדנציה הבאה | סער בחר להתנער מתגובה חדה, ובן גביר הצהיר על תוכניותיו בממשלה הבאה | וגם: הגימטריה של חה"כ קרעי 

משפט נתניהו: גנץ ידרוש תיק משפטים; בן גביר יחוקק חוק צרפתי
נתניהו בבית המשפט צילום: Reuven Kastro/POOL - פלאש 90

שר הביטחון העומד גם בראש משרד המשפטים כמינוי זמני מסר היום (שני) הצהרה בו הבהיר כי ידרוש את תיקי המשפטים גם בקדנציה הבאה בממשלה שלדבריו תקום ללא בנימין נתניהו.

"יום שבו ראש ממשלה בישראל מתייצב בבית המשפט, הוא יום קשה ועצוב למדינת ישראל וכל אזרח בישראל מרגיש מחנק בגרון. זהו יום קשה ועצוב, אך גם יום חשוב שבו מבין כל אדם כי איש אינו חסין בפני החוק. כולם שווים בפני החוק. גם אתה ראש הממשלה", אמר גנץ.

עוד הבהיר גנץ: "זהו היום להבהיר: לא נאפשר לאיש להשחית ולפגוע במערכת המשפט. אנחנו נשמור עליה ונגן עליה. חודשים ארוכים שמערכת המשפט נמצאת תחת מתקפה חסרת תקדים. מפלגת שלטון שמנסה לפגוע ברשות השופטת באמצעות חקיקה, והיום גם בהסתה ובתקשורת, באיומים אישיים על בעלי התפקידים. הדבר הזה הוא איום על הדמוקרטיה הישראלית. נגד זה אנחנו נלחמים. יום יום".

"אנחנו נמשיך ונשמור על תיק המשפטים גם בממשלה הבאה", הצהיר גנץ, "שתהיה פה בלי ביבי ותבלום כל ניסיון פגיעה במערכת המשפט ובדמוקרטיה. בית המשפט הוא זה שיעסוק במשפט נתניהו. הציבור ישפוט בבחירות: תיק המשפטים יישאר בידי אנשים ישרים, או חלילה יוחזק בידי אנשים שהיושר הוא מהם והלאה. הצדק והיושר ינצחו".

שאר ראשי המפלגות טרם התייחסו לדיון במשפט נתניהו, כך גדעון סער אמר בסיור בצפון: "זה יום קשה לכולם וזה יום קשה למדינת ישראל. זה נושא שפוליטיקאים מכל הצדדים לא צריכים להתערב בו. צריך לאפשר לנהל את ההלוך השיפוטי בלי התערבות פוליטית משום צד שהוא ובלי שום סוג של לחצים פוליטיים".

בעוצמה יהודית התחייבו לחוקק לאחר הבחירות את החוק הצרפתי, "משפטו של ראש הממשלה הבוקר הוא תוצאה של הפקרת שלטון החוק במשך שנים ארוכות בידי מפלגות השמאל, שהעניקו כוח אדיר לפרקליטות וליועץ המשפטי לממשלה", אמר איתמר בן גביר, שהתחייב: "בכנסת הקרובה נפסיק את שלטון הפקידים ואת הכוח הבלתי מוגבל של היועץ המשפטי לממשלה. כמו כן נגן על מעמדו של ראש הממשלה ונחוקק חוק צרפתי כיאה למדינה דמוקרטית אשר מאפשרת לראש הממשלה לתפקד".

בליכוד שידרו רק חלק קטן מחברי הכנסת הודעות תמיכה, כך חבר הכנסת שלמה קרעי שבקיא בגימטריות כתב בחשבון הטוויטר שלו: "כָּל כְּלִי יוּצַר עָלַיִךְ לֹא יִצְלָח וְכָל לָשׁוֹן תָּקוּם אִתָּךְ לַמִּשְׁפָּט - תַּרְשִׁיעִי" (ישעיה נד) = 3573 = ראש הממשלה נתניהו מביס בנוק אאוט את מנדלבליט בכל האישומים התפורים נגדו...".

משפטו של בנימין נתניהו גדעון סער בני גנץ איתמר בן גביר משרד המשפטים שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד