י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מרתק

מה ניתן ללמוד מסיפור חייו של הרב כמוס עגיב?

אם עדיין לא יצא לכם לשמוע את סיפור חייו של הרב כמוס עגיב, זה בהחלט הזמן הנכון לעשות זאת. מדובר על סיפור חיים מעורר השראה שיכול ללמד כל אחד מאיתנו לא מעט. אנו ננסה לרכז עבורכם כאן את כל הדברים שאותם ניתן ללמוד מסיפור חייו של הרב. כך שאולי גם אתם תוכלו ליישם את הדברים הללו בחיים שלכם, תאפשרו לעצמכם להפיק את מירב התועלת מהסיפור הזה. סיפור שלא תוכלו לשמוע אותו בהרבה מקומות אחרים

מה ניתן ללמוד מסיפור חייו של הרב כמוס עגיב?
חפצי קדושה צילום: freepik

אל תוותרו על מה שעושה לכם טוב

למרות הילדות הקשה שכללה בין היתר גם עוני מחפיר, הרב כמוס עגיב לא הפסיק ללמוד תורה. הוא הבין כי התורה היא הדלק שלו, ולכן הוא למד בכל יום מחדש למרות המצב הלא פשוט. אפילו כאשר הוא רצה לצאת לעבוד בכדי להביא כסף הביתה, הוא הבין כי לימודי התורה הם אלה שיעשו אותו מאושר. בסוף הרב המשיך בלימודי התורה, ומכאן כמעט כל אחד מכיר את סוף הסיפור כאשר הפך להיות הרב הראשי של אור יהודה.

תסייעו עד כמה שאפשר לאנשים אחרים

כמו שיצא לכם לשמוע הרב כמוס עגיב עבר לא מעט עליות ומורדות במהלך חייו. אך מה שניתן להגיד בפה מלא זה שהוא אף פעם לא עזב את הציבור שהאמין בו. למרות שהחיים לא תמיד חייכו אליו, כל מי שהאמין ברב קיבל ממנו את היחס הכי חם שיש. כך שאם יש אנשים שמאמינים בכם או סומכים עליכם, אתם צריכים לעשות כל מה שנדרש בכדי לעזור להם. כך תוכלו להודות להם בצורה הכי טובה והכי אידיאלית שיש.

הקריבו את עצמכם בשביל בורא עולם

זה אולי נשמע מעט דרמטי, אך סיפור חייו של הרב כמוס עגיב מראה כי הקרבה לבורא עולם מביאה רק טוב. את כל חייו הקדיש הרב ללימודי תורה, והוא רק ראה כיצד בורא עולם מנתב אותו ישירות אל המקומות הנכונים. כך שגם אם עד כה לא יצא לכם להתקרב יותר מידיי אל בורא עולם זה אף פעם לא מאוחר מידיי. תוכלו להתקרב ולהקריב את עצמכם לבורא עולם, והוא ינתב אתכם ישירות אל המקומות שהכי נכונים במיוחד עבורכם.

תנסו לצמוח מהמקומות הכי נמוכים

כבר בגיל צעיר איבד הרב כמוס עגיב את אביו, וכמו שכבר הבנתם הוא לא גדל עם כפית של זהב בפה. זה לא אומר שהרב בחר ללכת למקום שבו הוא מבין כי אין לו סיכוי להפוך להיות מה שהוא חלם להיות. להפך דווקא המקומות הנמוכים הללו שבהם היה הכי קשה, הצליח הרב לעלות למעלה. בסוף אתם מבינים עד כמה סיפור החיים הקשה הביא את הרב להיות אחד מהאנשים הכי משפיעים בתורת ישראל.  

סיפור מרתק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד