ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אנשי הביטחון התקרבו

פלורידה: הערבי ניסה להיכנס בכוח לביה"כ ונעצר

גבר דובר ערבית נעצר אמש לאחר שניסה להיכנס בכוח אל בית הכנסת הארבור, אחד מבתי הכנסת הגדולים בדרום פלורידה | "תודה לעבודה הגדולה של המאבטחים הפרטיים, והמשטרה שעבדו בצורה טובה כדי לשמור על בטיחות כולם"

פלורידה: הערבי ניסה להיכנס בכוח לביה"כ ונעצר
שוטר מבצע חיפוש ברכב חשוד צילום: דוברות המשטרה

גבר, דובר ערבית, שניסה להיכנס בכוח אמש (ראשון) בשעות הערב לבית הכנסת הארבור בדרום פלורידה, נעצר על ידי המשטרה, האיש החנה את מכוניתו מול בית הכנסת, כך אמרו גורמים במשטרה, ואנשי הביטחון של בית הכנסת התקרבו אליו. כך דווח האתר Collive.

האיש נשמע מדבר ערבית ונראה כי היה תחת השפעה של חומרים אסורים. כאשר פנה אליו גורם ביטחוני, הוא החל לרוץ לעבר הבניין הגדול של בית הכנסת הממוקם בשדרת קולינס בסורפסייד. אנשי האבטחה הצליחו לעצור אותו, אז הוא החל להתפלל בערבית כשהוא מוחזק על ידי הביטחון בזמן שהם המתינו למשטרה.

שוטרים ואמבולנסים הגיעו במהירות למקום, והרחוב נסגר לתנועת כלי רכב בזמן שהמשטרה ערכה חיפוש ברכבו, הרחוב נפתח לתנועה לאחר שהמקום הוכרז בטוח.

"המצב הביטחוני בבית הכנסת הערב נפתר", אמר ראש העיר גבריאל גרויסמן. "תודה לעבודה הגדולה של המאבטחים הפרטיים, והמשטרה שעבדו בצורה טובה כדי לשמור על בטיחות כולם". ראש העיר הוסיף: "הקהילה היהודית לא נפגעה ובית הכנסת יהיה פתוח".

בית הכנסת הארבור הוקם בשנת 1981 על ידי שליח חב"ד הרב שלום בר ליפסקר.

פלורידה חשוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד