י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"הגרוע בתולדות ישראל"

מרצ יפגינו וידרשו לפטר את שר החינוך גלנט

בשמאל יפגינו מחר נגד הממשלה בדרישה לפטר את שר החינוך גלנט שלטענתם נכשל כישלון חרוץ בהתמודדותו מול נגיף הקורונה. ח"כ הורביץ: "הוא שר החינוך הגרוע ביותר מאז קום המדינה"

מרצ יפגינו וידרשו לפטר את שר החינוך גלנט
השר יואב גלנט צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

הכאוס סביב מתווה החינוך שאמור להגיע לאישור ממשלה, מעורר סערה ציבורית כשגם הפוליטיקאים מנצלים את המצב לתעמולת בחירות וקוראים לפטר את שר החינוך יואב גלנט בעקבות מה שהם מכנים ככישלון.

במפלגת מרצ צפויים להפגין מחר בבוקר (שלישי) לצד מפגינים וחברי הכנסת נוספים בקריאה לפטר את יואב גלנט מתפקידו כשר החינוך בזמן הטיפול בקורונה.

יושב ראש מרצ ח"כ ניצן הורוביץ אומר היום: "יואב גלנט הוא שר החינוך הגרוע ביותר מאז קום המדינה. שמו מתנוסס מעל הכישלון של מערכת החינוך בתקופת הקורונה. כבר כמעט שנה בתוך המגיפה ועדיין אין מתווה מסודר לפעילות: מערך למידה מרחוק מתפקד, מעבר לקבוצות למידה קטנות, תיאום עם הרשויות המקומיות".

הורביץ הוסיף: "ברוב המדינות המפותחות מערכות החינוך חזרו לפעילות והתאימו את עצמן לתנאי המגיפה, ואילו ישראל מחזיקה בשיא המפוקפק של מספר הימים בהם בתי הספר סגורים. לילדים, להורים ולמורים מגיע שר שיילחם בשבילם ויקדם פתרונות אמיתיים גם במצבי חירום. גלנט תתפטר עכשיו!".

בתוך כך, בתום התייעצות שקיים היום ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שר הביטחון, שר הבריאות, שר החינוך ומומחי משרד הבריאות בעניין התפשטות המוטציה הבריטית והשלכותיה, הוחלט בהסכמה שמערכת החינוך לא תפתח מחר (שלישי) וכי ההתייעצויות בנושא יימשכו.

יואב גלנט ניצן הורביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד