י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מחשש למינויים מהשמאל הקיצוני

פעילים בקראון הייטס קוראים ליהודים להירשם כדמוקרטים

קבוצה של פעילים בקראון הייטס קוראת לתושבים יהודים מקומיים להירשם למפלגה הדמוקרטית: "אנחנו צריכים את ההתפקדות כדי להתגבר על כוחות חזקים שרוצים לקחת את העיר ניו יורק לכיוון השמאל הקיצוני" נכתב בפרסום

פעילים בקראון הייטס קוראים ליהודים להירשם כדמוקרטים
אוטובוס בניו יורק החרדית צילום: ארכיון בחדרי

הבחירות המקדימות לראשות העיר, ולתפקידי המבקר, נשיא הרובע והמועצה העירונית בניו יורק, אמורות להתקיים ביום שלישי, 22 ביוני 2021, האנשים שייבחרו בבחירות הללו ינהלו את העיר ניו יורק בארבע השנים הבאות וישפיעו משמעותית על חייהם של כל משפחה ואדם בקראון הייטס החרדית, ישנם שלושה מחוזות מועצה האחראים על קראון הייטס: מחוזות 40, 35 ו-41. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לא להצביע! אם אנחנו נעבוד יחד, יש לנו את האפשרות לחולל שינוי ולבחור אנשים שקרובים יותר להשקפות שלנו" נאמר בפרסום של אנשי הקמפיין.

עוד נאמר, כי "עלינו לוודא שכל אדם מעל גיל 18 רשום בכתובת בקראון הייטס, אנחנו צריכים את המספרים הגדולים של המתפקדים כדי להתגבר על כוחות חזקים שרוצים לקחת את העיר הזו לשמאל הקיצוני". כך מפרסם אתר Collive.

עוד מאנשי הקמפיין, "יש לנו יותר מ-15,000 מצביעים פוטנציאליים בקהילה שלנו. אבל רק ארבעת אלפים רשומים, ופחות משלושת אלפים מתוכם רשומים כדמוקרטים. ועדיין לא כולם מתגלים מצביעים. זה אומר שאנחנו מיוצגים פחות ללא שום סיבה. אנחנו חייבים להיות מסוגלים להראות לכל פוליטיקאי בעיר הזאת שאנחנו מתכוונים ברצינות, יש לנו את המספרים, יש לנו את הקולות! נצא להצביע ב-22 ביוני ולעולם לא יתעלמו מאיתנו".

ארגונים כמו DSA (סוציאליסט דמוקרטי של אמריקה) וקבוצות אנטי-ישראליות ואנטישמיות אחרות יפעלו ללא לאות להרצת מועמדים נגד ישראל במהלך קמפיין הבחירות האלה.

אנשי הקמפיין מבהירים כי "אולי לא תרצה להירשם כדמוקרטי, וזה יכול להיות בגלל התנהגות של נבחרי ציבור ספציפיים המזוהים עם המפלגה הדמוקרטית. העיר ניו יורק היא למרבה הצער עיר של צד אחד (דמוקרטי), אז כדי שיהיה לנו קולות וכדי להבטיח שהצרכים שלנו כקהילה יתמלאו, עלינו לעבוד בתוך מערכת זו. זה מחייב כל בוחר רשום לשנות את תמיכתו למפלגה הדמוקרטית, ואם אתה נרשם בפעם הראשונה, תירשם כדמוקרט. יש לציין שהשתייכותך למפלגה אינה מונעת ממך להצביע לרפובליקנים בבחירות הכלליות בנובמבר, אם תרצה בכך".

דמוקרטים רפובליקנים ארצות הברית שמאל קיצוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד