י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ההורים והמורים זועמים

בתום התייעצות: מערכת החינוך לא תיפתח מחר

ראש הממשלה התכנס הצהריים עם השרים אדלשטיין וגלנט במטרה להכריע בנושא פתיחת מוסדות הלימוד. לאחר התייעצות נמסר מלשכת רוה"מ כי הוחלט שמחר לא תפתח מערכת החינוך, כשעדיין לא נקבע מועד חדש לדיון בנושא

בתום התייעצות: מערכת החינוך לא תיפתח מחר
חיטוי כיתה בבית ספר צילום: דוברות עיריית ירושלים

גם בתום ישיבת ממשלה אמש (ראשון) לא הושגו הבנות בנוגע לפתיחת מערכת החינוך יחד עם ההקלות שהחלו בתחילת השבוע. ראש הממשלה כינס הצהרים (שני) התייעצות עם השרים גלנט, גנץ ואדלשטיין והחליט שלא לפתוח את החינוך גם מחר.

בלשכת ראש הממשלה מסרו, כי "בתום התייעצות שקיים היום ראש הממשלה בנימין נתניהו עם שר הביטחון בני גנץ, שר הבריאות יולי אדלשטיין, שר החינוך יואב גלנט ומומחי משרד הבריאות בעניין התפשטות המוטציה הבריטית והשלכותיה, הוחלט בהסכמה שמערכת החינוך לא תפתח מחר וכי ההתייעצויות בנושא יימשכו".

בדיון הממשלה אתמול לא הושגו הבנות בין משרדי הממשלה בנושא פתיחת מערכת החינוך בתום הסגר, כשנכון לשעה זו טרם נקבע מועד חדש לכינוס הממשלה בנושא.

ההצעה העומדת כעת בפני השרים מעוררת זעם רב בקרב ההורים והמורים. בערים הירוקות והצהובות יפתחו כיתות א'-ד' ו-י"א-י"ב באופן מלא, כשכיתות ה'-י' ימשיכו בלמידה מהבית. ביישובים כתומים ואדומים, מוצע לפתוח את הלימודים בכיתות א'-ד' בקפסולות של חצאי כיתות, באוויר הפתוח, יום כן-יום לא עבור כל חצי כיתה.

במפלגת כחול לבן הודיעו כי ידרשו להחזיר את את כיתות גיל הרך לפעילות בכל הארץ, כולל בערים שמוגדרות אדומות וכתומות, כשלציבור החרדי הדרישה תסייע שכן ברובן הן ערים אדומות.

קורונה מערכת החינוך יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד