י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
המופת בזכות שמירת שבת

האדמו"ר מגור בירך והמכשולים הוסרו

איש העסקים צחי אבו שרכש מתחם שחילל עד כה את השבת בפרהסיא והבטיח כי יישאר סגור בשבתות וחגי ישראל, זכה למופת מוחשי תוך חצי שעה בזכות שמירת שבת ובברכת האדמו"ר מגור • 'בחדרי חרדים' עם הסיפור המלא

האדמו"ר מגור בירך והמכשולים הוסרו
הרבי מגור צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90

האדמו"ר מגור קיבל היום (שני) לשיחה מיוחדת במעונו בירושלים, את איש העסקים צחי אבו מאשדוד, שהודיע על סגירת מתחם ארנה גרופ באשדוד, לאחר שרכש את המתחם.

בשנים האחרונות פעלו במתחם 'ארנה גרופ' באשדוד, חנויות שפתחו שעריהן בשבת. האדמו"ר מגור עורר כמה פעמים על הצורך להביא לסגירתן.

אתמול יצאה הודעה לבורסה כי צחי אבו רכש את המתחם והודיע כי יביא לסגירת כל פעילות בו בשבתות וחגי ישראל. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי היום אחר הצהריים קיבל האדמו"ר מגור במעונו את איש העסקים צחי אבו, לברכת הצלחה ועודדו על החלטתו להביא לסגירת המתחם בשבתות. 

צחי אבו.

מר אבו סיפר לאדמו"ר כי לאחר הודעתו על רכישת המקום והחלטתו לסגור את המקום בשבת, הודיעה קבוצת 'מגה אור' כי היות ובעבר ביקשה לרכוש את המקום, עיסקה שבוטלה לכאורה, היא חוזרת ודורשת למכור לה את המקום ואף הושמעו רמזים כי ההליך ייגרר לבית משפט. 

אבו ביקש את ברכת האדמו"ר כי לא יפריעו לו בהשלמת העסקה. הרבי מגור בירכו במאור פנים כי בזכות שמירת שבת העסקה תצליח ותצא אל הפועל ואיש לא יעמוד בדרכו. 

חצי שעה לאחר שמר אבו קיבל את ברכת האדמו"ר, יצאה הודעה רשמית כי אין כל כוונה להפר את הסיכום עמו והמתחם יעבור לבעלותו בדיוק כפי שסוכם. מר אבו מיהר להתקשר לבית האדמו"ר להודות כי זכה לראות את יד ה' וההשגחה באופן ברור מיד לאחר ברכת קודשו.

יצוין כי לאחר הביקור בבית האדמו"ר, מנכ"ל בית המדרש ואיחוד המוסדות יונתן בורנשטיין, לקח את אבו לסיור בבית המדרש הגדול של החסידות שנבנה בימים אלו. אבו סייר ממושכות בכל הקמפוס הענק כשמלווה אותו יחד עם המנכ"ל, חבר הנהלת הבית מדרש אברהם גוטסמן.

שמירת שבת עבודה בשבת הרבי מגור צחי אבו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד