ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מאיימים ומתוסכלים

"חפרפרת" בצבא איראן סייעה לחיסולו של פחריזאדה

שר המודיעין האיראני טוען כי "חפרפרת" בצבא איראן הכינה את האמצעים לחיסולו של מדען הגרעין מוחסן פחריזאדה לפני כשלושה חודשים, חיסול שעל פי דיווחים זרים מיוחס לישראל | לצד זאת, נמשכים איומי הנקמה על חיסולם של שני טרוריסטים נוספים

"חפרפרת" בצבא איראן סייעה לחיסולו של פחריזאדה
המדען הראשי שחוסל באיראן צילום: באדיבות המצלם

שר המודיעין האיראני, מחמוד אלאוי, טוען כי "חמישה ימים לפני חיסולו של מדען הגרעין שלנו פחריזאדה, ידענו את מיקום המבצע, אך לא יכולנו למנוע את ההתנקשות מכיוון שחבר מהכוחות המזוינים שלנו הכין את המקום לחיסול". כך אמר בראיון לטלוויזיה הממלכתית.

בתוך כך ראש הרשות השופטת האיראנית, האייתוללה ראיסי, העומד בראש משלחת שיפוטית בדרג גבוה לעירק בהזמנתו של פייק זידן, יו"ר המועצה העליונה לשיפוט בעיראק, אמר כי מותם של קאסם סולימאני ואבו מוהנדס לא יעבור בשתיקה.

ראש מערכת המשפט אמר כי מדובר ברצח "שני גיבורים גדולים של המדינות העירקיות והאיראניות", הוא המשיך: "גיבור האומה האיסלאמית, חאג' קאסים סלימאני, ואבו מהדי אל-מוהנדס שניהם שייכים לאומה האסלאמית הגדולה".

הוא הזהיר כי "מות הקדושים של שני מפקדי האיסלאם הגדולים הללו לעולם לא יישארו ללא מענה, שני הגיבורים האלה וחבריהם היו גיבורים במאבק בטרור ושני הגיבורים יצרו ביטחון לעירק, איראן וכל האזור".

ראש מערכת המשפט האיראני ציין כי פקידים אמריקאים הודיעו רשמית שהם יצרו את דאעש, והבטיח נקמה אלוקית, האייתוללה ראיסי פנה לאמריקנים ולאויבי האיסלאם ואמר: "ללא ספק מותם של השאהידים חאג' קאסם סלימאני, ואבו מהדי אל-מוהנדס יהיה מסוכן עבורכם".

מוחסן פחריזאדה חיסול באיראן קאסם סולימאני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד