י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ניסיונות ההחייאה כשלו

אסון: הפעוטה שלא התעוררה משנתה - נפטרה בבית החולים

בבית החולים שניידר בפתח תקווה נקבע מותה של הפעוטה כבת השנה, שלא התעוררה משנתה הבוקר בביתה בעיר בני ברק | כוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בה פעולות החייאה והיא פונתה במצב אנוש לבית החולים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה

אסון: הפעוטה שלא התעוררה משנתה - נפטרה בבית החולים
אילוסטרציה צילום: משה הורביץ

פעוטה כבת שנה פונתה הבוקר (שלישי) לבית החולים כשמצבה אנוש, לאחר שכוחות ההצלה הוזעקו לביתה ברחוב אבן גבירול בבני ברק, על ידי בני משפחה שגילו כי היא לא התעוררה משנתה. המתנדבים ביצעו בפעוטה פעולות החייאה ממושכות שנמשכו גם במהלך הפינוי לבית החולים.

ניידת טיפול נמרץ של מד"א פינתה את הפעוטה לבית החולים שניידר בפתח תקווה, שם הרופאים נלחמו על חייה, אך נאלצו לקבוע את מותה. מוקדם יותר ביקשו בני המשפחה להעתיר עבורה בתפילה.

ישראל הורביץ - חובש בארגוני ההצלה שהגיע למקום בתוך זמן קצר עם הבימבולנס שברשותו סיפר: "כשנכנסו לדירה מצאנו את האבא מבצע פעולות החייאה בסיסיות על הפעוטה בהדרכה טלפונית של מוקד מד"א".

לדבריו, "המשכנו בהחייאה מתקדמת יחד עם הפראמדיקים מצוות טיפול הנמרץ, תוך כדי שהתארגנו לפינוי מהיר לבית החולים שניידר תוך כדי פעולות ההחייאה".

מארגון הצלה נמסר כי "כונני הארגון הוזעקו לבני ברק בעקבות דיווח על פעוטה שנמצאה מחוסרת הכרה בביתה. יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו הכוננים פעולות החייאה ממושכות לפעוטה כבת שנה וחצי והיא פונתה תוך כדי פעולות החייאה להמשך טיפול בבית החולים שניידר בפתח תקווה".

מוטי מליק חובש איחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה מסר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הפעוטה לא התעוררה משנתה. ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

 

מד"א החייאה פעוטה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד