כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תיעוד מצמרר

התמונה שזעזעה את הציבור החרדי: יתומה בת שנה יושבת שבעה

תמונה מרטיטה שפירסמה אמש שכנתה של האלמנה רותי מילצקי, זכה בתוך שעות ספורות לאלפי שיתופים כשעם ישראל מתגייס למען היתומה הקטנה

התמונה שזעזעה את הציבור החרדי: יתומה בת שנה יושבת שבעה
יתומה בת שנה צילום: קופת העיר

שלום שמי ציפי וייס.
אתמול עליתי לנחם את השכנה שלי, רותי מילצקי בת ה-24, שאיבדה את בעלה מדום לב. נכנסתי לחדר האבלים, וזה מה שראיתי מול עיניי: התינוקת הקטנה בת השנה יושבת על כסא נמוך כאחת האבלות.

בואו לעזור למשפחת מילצקי וליתומה בת השנה שלא תראה יותר את אביה>>>

כל פעם שאני מביטה בתמונה הזו אני מצטמררת לעצמי. ילדה כל כך קטנה, עוד לא מבינה אילו חיים מחכים לה, יתומה בעולם אכזר. אני לא מצליחה להפסיק לחשוב על רותי. צעירונת שהייתה כל כך שמחה, ופתאום בלא כל התראה מוקדמת חרב עליה עולמה באחת. והיא ממש בערב לידה, נכנסת למסע אומלל כאישה אלמנה ובודדה, שצריכה לגדל שני ילדים לגמרי לבדה.

אתם לא הכרתם את אליהו, כמה יקר הוא היה, כמה שמח, כמה האנרגיות שלו הכניסו את כל השכנים והמכרים תמיד לאנרגיות טובות, כמה הסתכלות חיוביות הייתה לו על החיים. אני לא מאמינה שרותי צריכה לחיות בלעדיו, להתמודד עם אתגר נורא כל כך, בלי התמיכה של אליהו לידה.

בואו לעזור למשפחת מילצקי וליתומה בת השנה שלא תראה יותר את אביה>>>

הגבר החזק שתמיד הייתה לו יכולת להשפיע על כולם כל כך הרבה טוב, אמונה ואנרגיות. והיא חודש לפני לידה. אישה הרה שנושאת על גבה עול גידול של שני ילדים לבדה, שעליה לעבור תיכף לידה לגמרי לבד, עם תינוקת קטנה שמחכה לה בבית. מחכה לאמא השמחה שלה, לא מבינה לאן נעלם החיוך, לאן נעלם אבא, ומה בכלל קורה פה.

קופת העיר פתחה עבורה קרן. אני רוצה לבקש מכם, אם תוכלו לסייע לה אפילו בסכום מינימלי, כדי שתוכל להתחיל חיים חדשים ולהשתקם, להצליח להרים את עצמה מהשבר הנוראי הזה ולהיות אמא לשני הילדים שזקוקים לה כל כך. תנו לה מעט כח, תנו לה יכולת מינימלית לנהל חיים בכבוד.

הסיפור הזה הוא לא עוד סיפור עצוב. הוא טרגדיה אמיתית. הוא סיפור שקורע לי את הלב. תביטו בתמונה, תסתכלו על התינוקת הקטנה והיתומה הזו, ותגידו לי אם אתם מסוגלים להמשיך הלאה בלי לרוץ לחבק אותה, לגונן עליה ולעזור לה מכל הלב. בבקשה, תשתפו את הסיפור הזה. תעזרו לרותי האצילית לעמוד על הרגליים ולהיות מסוגלת להמשיך בחיים.

בואו לעזור למשפחת מילצקי וליתומה בת השנה שלא תראה יותר את אביה>>>

יתומה משפחת מילצקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!