י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
האשמים סומנו מראש

בצל ההתפרצות אשתקד • במשרד הבריאות נערכים לימי הפורים

בימי הפורים בשנה שעברה התפרץ לראשונה נגיף קורונה כאן בישראל. השנה מנסים מומחי משרד הבריאות להיערך מראש לחג בצל הנגיף • במקביל, בכלי התקשורת האשמים סומנו מראש

בצל ההתפרצות אשתקד • במשרד הבריאות נערכים לימי הפורים
התפרצות ב'פיראט האדום' אשתקד צילום: פלאש 90

נגיף קורונה התפרץ כבר לפני למעלה משנה, אל ארצנו הוא הגיע אשתקד לקראת חג הפורים, ובימי החג החלו במשרד הבריאות להפנים כי המגפה כבר כאן. 

השנה, שנה לאחר בוא הנגיף, מנסים בכירי רשויות הבריאות במדינה להיערך לקראת החג, שמגיע עם סיום הסגרים וההגבלות. הפרופסור ארנון אופק המשנה למנכ"ל המרכז הרפואי שיבא צוטט הבוקר (שלישי) ב'ידיעות אחרונות': "ההתקהלויות מסיבות פורים ובקריאת המגילה בשנה שעברה תרמו להפצת הקורונה ולפרוץ הגל הראשון של המגפה בישראל", עוד הוסיף: "שיעור התחלואה הנוכחי מחייב אותנו להיזהר, יש להימנע מקיום אירועים רבי משתתפים".

במקביל לדיונים במשרד הבריאות יש לתת את הדעת גם להסתה נגד הציבור החרדי שתתחזק אף היא לקראת ימי הפורים.

כידוע, נגיף קורונה ייזכר בספרי דברי הימים של הציבור החרדי כנגיף ההסתה. חלק מרכזי מהסבל אותו עוברים בני המגזר החרדי בשנה האחרונה שזור בין התמודדות עם הנגיף עצמו להסתה הנוראית שבעקבותיה.

הבוקר כשב'ידיעות אחרונות' סיקרו את החשש לקראת ימי הפורים, הם בחרו להדגיש את דבריו המקוממים של סגן שר הבריאות יואב קיש שאמר אתמול: "אירועי ראש חודש אדר בחברה החרדית, וחג הפורים בכלל מטרידים אותנו". כאילו שבמגזר החילוני לא נערכות מסיבות המוניות והזויות מידי שנה וגם בימי קורונה. 

הגדילו לעשות שם בעיתון ובחרו לתמונות שילוו את הכתבה על הדאגה מימי הפורים הקרבים ובאים, עם תמונות של חרדים בשנים עברו. המטרה-האשמים, סומנו מראש.

ידיעות אחרונות הסתה נגד חרדים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד