י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
דיווחים כוזבים

רואה החשבון הונה את לקוחותיו במאות אלפי שקלים - ונעצר

חקירה סמויה שנפתחה כנגד רו"ח יניב ארד במשרדי פ"ש חקירות תל אביב העלתה חשד כי ארד סילף את דיווחי לקוחותיו והונה אותם | בתחילת השבוע הובא לבית המשפט ונשלח למעצר בית

רואה החשבון הונה את לקוחותיו במאות אלפי שקלים - ונעצר
רואה חשבון צילום: pixabay

רואה החשבון יניב ארד הובא בתחילת השבוע בפני בית משפט השלום בתל אביב בחשד להעלמת הכנסות אשר נבעו ממעילה בכספי לקוחותיו.

השופטת יעל פרדלסקי שחררה את החשוד למעצר בית והטילה צו איסור פרסום על הפרשייה עד לאתמול (שני) בשעה 17:50.

מבקשת המעצר עולה כי בעקבות ביקורת שהתקיימה במשרד אזורי מע"מ פתח תקווה, עלה החשד כי ארד מקטין את דיווחי ההכנסות ומגדיל את דיווחי ההוצאות של לקוחותיו, זאת במסגרת עבודתו כמייצג. בעקבות כך, החלה חקירה סמויה כנגד ארד במשרדי פ"ש חקירות תל אביב, במסגרתה עלה החשד כי בין השנים 2016 ל-2020 סילף ארד את דיווחי לקוחותיו והונה אותם.

על פי החשד, ארד קיבל מלקוחותיו תשלומים המיועדים להעברה לרשות המסים ואז סילף את דיווחיהם ודיווח בשמם דיווחים לקויים. עוד עולה כי ארד שילם עבור לקוחותיו באמצעות שיקים של לקוחות אחרים, והשאיר בידיו כספי לקוחות מעבר לשכר טרחתו הרגיל ללא דיווח לרשות המסים.

במסגרת החקירה שהפכה לגלויה אתמול, ארד הובא לחקירה, וחוקרי פקיד שומה חקירות תל אביב הגיעו למשרדו ולביתו וביצעו חיפושים במסגרתם נתפסו פריטי מחשב ומסמכים.

מהראיות שנאספו עד כה עולה כי החשוד שלשל לכיסו סכום של לפחות 195,688 ש"ח, תוך דיווחים כוזבים של מחזורי הכנסות והוצאות של לקוחותיו בסכומים גבוהים יותר.

השופטת יעל פרדלסקי שחררה את החשוד בתנאים מגבילים ביניהם מעצר בית עד לתאריך ה-12.02.21, התחייבות כספית על סך 300,000 ש"ח, ערבות צד ג' בסך 200,000 ש"ח, והפקדת מזומן על סך 75,000 ש"ח.

רואה חשבון הונאה מעצר בית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד