כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
ומי המנהיג הבא?

גיסו של רה"מ נתניהו חושף לראשונה למי יצביע

ד"ר חגי בן ארצי, גיסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו חושף הבוקר (שלישי) לראשונה למי הוא צפוי להצביע בבחירות לכנסת ה-24, כשהוא מפתיע ומכתיר את המנהיג הבא של הימין לאחר גיסו בנימין נתניהו

גיסו של רה"מ נתניהו חושף לראשונה למי יצביע
חגי בן ארצי צילום: קובי גדעון פלאש 90

בראיון שהעניק ל'גלי ישראל' אמר הבוקר גיסו של רה"מ נתניהו, ד"ר חגי בן ארצי, אחיו של רעעיית רה"מ שרה נתניהו, למי הוא מתכנן לתת את קולו בבחירות הקרובות.

למרות שבעבר הסתיר את כוונתו, הבוקר הוא ענה על השאלה שהעסיקה רבים. בן ארצי השיב כי, "הפעם אני הולך להגיד בגלוי, בדרך כלל הייתי מסתיר, הייתי אומר אחת מפלגות הימין", כשהוא חושף לראשונה: "אצביע למפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ".

את תמיכתו במפלגת הציונות הדתית הסביר בן ארצי בכל שהם התחייבו שיילכו רק עם נתניהו וממשלת ימין "הם לא משחקים את המשחקים המגוכחים ובעייני המוזרים", כשהוא מכוון לעקוץ את בנט, אך באותה נשימה קובע "אני בהחלט חושב שבנט הוא המנהיג הבא של מדינת ישראל, אבל גם שבנט יקבל כוח פוליטי אז צריך כוח משמעותי של הציונות הדתית".

בנוסף, התייחס להתייצבות אתמול של נתניהו בבית המשפט: "כמו רבים הרגשתי רגשות מעורבים, בושה וצער. אנחנו חיים במדינה עם פרקליטות מסודרת שיש לה תקציבי ענק, ופותחים בחקירה דרמטית נגד ראה"מ, הם מגיעים לבית מהשפט אין להם מסמך. אני מתבייש שאני חי במדינה כזאת".

בנוסף לבושה, בן-ארצי אומר כי הוא מרגיש גאווה, והסביר: "כל הזמן יש לי בראש את אריאל שרון שבגלל ההסתבכות שלו בגד במדינה ובהתיישבות ובערכים שהוא האמין בהם, הוא נשבר, לשמחתי ביבי לא נשבר. אין לי שום ספק שהפרקליטות ראתה כי טוב, לקחה רה"מ שנשבר, אמרה 'ניקח עוד ראש ממשלה שיפנה', אבל הנה הוא לא נשבר". אמר.

ביבי נתניהו ד"ר חגי בן ארצי בחירות 2021 נפתלי בנט בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד