י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בוצע ניתוח קיסרי

בילינסון: יולדת נוספת חוברה למכשיר האקמו

מבילינסון מגיע הדיווח על יולדת נוספת שנדבקה בקורונה ועקב מצבה הקשה הרופאים נאלצו לילדה בניתוח קיסרי. תחילה היא הורדמה והונשמה אך לאחר מספר שעות עם החמרה נוספת במצבה, נאלצו הרופאים לילדה ולחברה למכשיר האקמו

בילינסון: יולדת נוספת חוברה למכשיר האקמו
מחלקת לידה ייעודית לחולי קורונה צילום: דוברות איכילוב

בית החולים בילינסון מדווח הבוקר (שלישי) כי במהלך הלילה חוברה יולדת נוספת חולת קורונה למכשיר האקמו המדמה את פעולת הריאות.

מדובר באישה בת 40 ממרכז הארץ שהייתה בשבוע ה-28 להריונה. במשך 10 ימים הייתה מאושפזת כאשר אתמול חלה הדרדרות במצבה. תחילה היא הורדמה והונשמה אך לאחר מספר שעות עם החמרה נוספת במצבה, נאלצו הרופאים לילדה ולחברה למכשיר האקמו.

ד"ר איליה קגן מנהל טיפול נמרץ קורונה אמר כי "עקב שבוע ההיריון הצעיר, ניסינו להמתין עם הלידה ככל שניתן, אך עקב ההחמרה ומצוקת עובר שהחלה להתפתח לא הייתה ברירה אלא ליילדה בניתוח קיסרי".

לדבריו, "לאחר הלידה התאפשרו לנו דרכי טיפול נוספות באישה. במקרה זה ההחמרה במצב האישה הייתה מהירה ודרמטית . מצבה כעת יציב ואנו ממשיכים להילחם על חייה".

פרופ׳ ארנון ויזניצר מנהל בי"ח לנשים בבילינסון אמר כי "אנחנו עדים לריבוי מקרים של פגיעת הקורונה בנשים בהריון בגל זה, המחלה קשה ואלימה יותר. לכו להתחסן , אל תחכו".

התינוק נולד במשקל 780 גרם והועבר להמשך טיפול בפגייה במרכז שניידר לרפואת ילדים - מונשם ומצבו יציב. לאישה יש ילד נוסף בבית. בבילינסון מחוברים כעת שבעה חולי קורונה למכשיר האקמו.

בית חולים בילינסון קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד