י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא תשתוק

לאחר ההסתה החמורה: הוגשה תלונה נגד איש התקשורת גל אוחובסקי

אלעד צדיקוב, המכהן בנוסף כמנכ"ל ארגון 'אופק - המטה להסברה יהודית', הגיע הבוקר אל תחנת משטרת גלילות להתלונן על דבריו החמורים של אוחובסקי, במקביל לחקירה מפורטת על 2 תלונות קודמות בנושא • צפו בדבריו

לאחר ההסתה החמורה: הוגשה תלונה נגד איש התקשורת גל אוחובסקי
גל אוחובסקי צילום: מרים אלסטר - פלאש 90

נגיף קורונה מתחילת דרכו שזור יחד עם נגיף ההסתה, כזו המכוונת נגד בני המגזר החרדי, בכל יום ומכל כיוון. בסוף השבוע האחרון היה זה איש התקשורת גל אוחובסקי שאמר ב'חדשות 13' כי הציבור החילוני צריך לפתוח במלחמה נגד הציבור החרדי.

הבוקר (שלישי) הגיע שוב חבר מועצת העיר הרצליה אלעד צדיקוב, המכהן בנוסף כמנכ"ל ארגון 'אופק - המטה להסברה יהודית', אל תחנת משטרת גלילות להתלונן על דבריו החמורים של אוחובסקי.

ביציאתו מהתחנה אמר צדיקוב: "אני יוצא עכשיו ממשטרת גלילות אחרי שהוזמנתי לחקירה מפורטת, כנגד ההסתה של עיתונאי הארץ אורי משגב, שבה למעשה הוא קורה לאינתיפאדה חילונית נגד הציבור החרדי. כנגד ערן רובינפלד אותו גרפיקאי ספק משרדי ממשלה שקורא למעשה להזרים גז לתלמודי התורה. וכן הגשתי תלונה כנגד גל אוחובסקי אותו איש תקשורת שלמעשה קורא בערב שבת האחרון  להתחיל במלחמה נגד הציבור החרדי".

"שימו לב" הוסיף צדיקוב: "אני ממש לא אוהב את ההגעות למשטרת גלילות אני ממש לא אוהב את המעמד שבו אנחנו צריכים על כל צעד ושעל לבוא אל המשטרה, אבל חשוב מאד שהשיח בישראל יתחיל להיות ממושטר וממוסגר. לא ייתכן שכל זב חוטם יורה לעצמו היתר לומר דברים משתלחים, מסיתים לאלימות שבסופו של דבר מכשירים את הקרקע ללא לגיטימיים לפעול באלימות כנגד הציבור התורני בישראל".

"ועל כך כולנו צריכים לתת את הדעת, יותר חשוב לי מזה שמשטרת ישראל תעשה את עבודתה, חשוב לי לא פחות שהציבור בישראל ידע לומר את דברו לאותם אנשים, כשאותם אנשים יעמדו במקומם ויבינו שהם עברו גבולות", אמר לסיום.

מוקדם יותר הבוקר שוחח איש התקשורת גל אוחובסקי עם דנה ורון בקול ברמה והבהיר את דבריו: "המילה מלחמה הייתה מילה לעורר רגשות, כמובן שאין חס וחלילה שום רצון למלחמה אמיתית אלא רק חיבוק אחים אנחנו".

אלעד צדיקוב הסתה נגד חרדים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד