י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בריטניה נאבקת בנגיף

1750 ליש"ט על בידוד במלונית; התחמקות - עד 10 שנות מאסר

במאמץ להשתלט על התפרצות הקורונה במדינה, בבריטניה מחויבים השבים ממדינות אדומות לממן מלונית בשוווי של כ-7000 ש"ח על חשבונם. מי שיפר בידוד, צפוי לעונש של עד 10 שנות מאסר

1750 ליש"ט על בידוד במלונית; התחמקות - עד 10 שנות מאסר
שוטרים בריטיים. אילוסטרציה צילום: unsplash

בבריטניה עושים מאמץ כדי להילחם בהתפשטות הנגיף בממלכה והממשלה החמירה את הענישה על מפרי בידוד. בנוסף, אזרח ששב מחו"ל יממן את עלות השהייה במלונית על חשבונו.

לפי הדיווח בבריטניה, מטיילים שישקרו, צפויים לעונש מאסר שיכול להגיע לעשר שנות מאסר. שר הבריאות הבריטי, הודיע כי כל המגיעים לבריטניה צריכים לעבור שלוש בדיקות. אלפי חדרי מלון מוכנים לקבל את הנכנסים מיום שני הבא. שר הבריאות הבריטי, מאט הנקוק, הודיע על החרפת הכללים בפני חברי פרלמנט.

אזרחים שיגיעו ממדינות אדומות

יידרשו להיבדק לקורונה 72 שעות לפני הטיסה, באמצעות מערכת בדיקות שעומדת בתקנים של ממשלת בריטניה. עם ההגעה הם יועברו ל"מלון הסגר" לשהייה בת 10 ימים שיעלה להם 1,750 ליש"ט כ-7000 ש"ח, אם כי הממשלה משלמת מראש למלון. הם ייבדקו שוב ביום השני להגעתם וביום השמיני בבידוד.

ההוראות לשבים ממדינות לא אדומות

אותה דרישה לתוצאת בדיקה שלילית 72 שעות לפני הטיסה, לאחר הגעתם לבריטניה עליהם להיות בבידוד למשך 10 ימים בבית, או במקום פרטי אחר, הרשויות יעקבו שהמבודדים מצייתים לכללים.

בדיקות יידרשו ביום השני וביום השמיני לבידוד, ויש להזמינן דרך אתר ממשלתי לפני הנסיעה. הפורטל יושק ביום חמישי הקרוב. מטיילים שישקרו יתמודדו עם עד עשר שנות מאסר. שר הבריאות אמר כי הוא לא מתנצל על הצעדים הקשים, והזהיר כי "ההגנה על בריטניה מפני זנים משתנים של הנגיף שיכולים להיות עמידים לחיסונים היא משימה קריטית".

הנקוק הצהיר כי 4,600 חדרים מוכנים כעת על ידי הממשלה מ-16 בתי מלון, כך שמערכת 'מלונות ההסגר' תוכל לפעול כמתוכנן ביום שני הבא, כל הנכנסים ממדינות 'הרשימה האדומה' חייבים לשהות בחדרים למשך 10 ימים, במחיר של 1,750 פאונד כל אחד. אי הקפדה על הסגר במלון יוביל לקנס של עד 10,000 לירות שטרלינג.

בריטניה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד