ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
בעקבות סרטון בחירות

השרה דורשת מ'כחול לבן' 300 אלף שקלים

השרה גילה גמליאל מהליכוד נגד בני גנץ וכחול לבן. בעקבות סרטון הטוען כי השרה שיקרה בחקירה האפידמיולוגית, הוגשה כנגד בני גנץ וכחול לבן דרישת תשלום לפיצויים על סך 300,000 ש"ח | היועמ"ש ציין בחודש אוקטובר כי "השרה שיתפה פעולה באופן מלא ומסרה עובדות אמת כהווייתן"

השרה דורשת מ'כחול לבן' 300 אלף שקלים
בני גנץ צילום: גילי יערי, פלאש 90

סרטון תעמולה שהפיצו היום (שלישי) במפלגת 'כחול לבן' במסגרת מערכת הבחירות לכנסת ה-24, הביא את השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל מ'הליכוד', לאיים בתביעת פיצויים מבני גנץ ו'כחול לבן' בסך 300,000 שקלים, בטענה לפרסום שקרי, בכך שנטען בסרטון כי השרה גמליאל שיקרה בחקירה אפידמיולוגית.

השרה גילה גמליאל שיגרה את מכתב התרעה לבני גנץ ולצוות הקמפיין של כחול לבן באמצעות עורך הדין אילן בומבך, בו היא ביקשה להתנצל ולהסיר את הטענה השקרית לטענתה, לצד דרישת פיצוי בסך 300,000 שקלים.

במכתב נכתב: "מדובר בפרסום שקרי המהווה הוצאת לשון הרגע כנגד מרשתי, מרשתי מעולם לא שיקרה בחקירה אפידמיולוגית. פרסום זה נעשה על ידכם והופץ על ידכם בידיעה כי הוא שקרי ובכוונה לפגוע במרשתי והוא מסב לה נזק עצום".

כזכור, השרה גילה גמליאל עוררה סערה בחודש תשרי, לאחר שנדבקה בקורונה בתקופת הסגר השני, כאשר הגיעה לשבות בעיר טבריה, תחילה נטען כי היא הפרה את הסגר המגביל תנועה ולאחר מכן הובהר כי היא מחזיקה בבית גם בעיר טבריה.

התיק נסגר לאחר כמה חודשים ובמשטרה אישרו לפני כחודשיים כי הנושא נבחן ונסיבות העניין לא הצדיקו את המשך הטיפול ורישום קנס כנגד השרה גמליאל. לצד זאת גם היועץ המשפטי הממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט שבדק את הפרטים אישר כי השרה לא שיקרה בחקירתה האפידמיולוגית ומסרה פרטים כהוויתם.

גילה גמליאל מפלגת כחול לבן בני גנץ תביעת פיצויים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד