י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הזעם החרדי על נתניהו

בהוראת הגר"ח קנייבסקי: בהיעדר מתווה מוסכם, ייפתחו הת"תים

הפיצוץ בין החרדים לממשלת ישראל בנושא מתווה פתיחת מוסדות החינוך בערים החרדיות האדומות מגיע לשיא וזאת תוך כדי מערכת הבחירות לכנסת. ל'בחדרי חרדים' נודע כי באם לא יושג מתווה מוסכם, יורה שר התורה הגר"ח קנייבסקי לפתוח את כל המוסדות החרדים ללא יוצא מן הכלל

בהוראת הגר"ח קנייבסקי: בהיעדר מתווה מוסכם, ייפתחו הת"תים
הגר"ח קנייבסקי בלימוד צילום: שוקי לרר

הפיצוץ בין החרדים לממשלה: ל'בחדרי חרדים' נודע כי באם לא יהיה מתווה מוסכם לפתיחת מוסדות החינוך בערים החרדיות, שר התורה הגר"ח קנייבסקי יורה לפתוח את כל תלמודי התורה ובתי הספר ללא יוצא מן הכלל. 

מוקדם יותר דווח ב'בחדרי חרדים' כי בימים האחרונים התבטא שר התורה הגר"ח קנייבסקי בכאב על העובדה שחינוך כלל ילדי ישראל מכל הערים ומכל המגזרים נמצא בתחתית סדר העדיפות של השלטונות, וכי כל נושא אחר מקבל העדפה על פני החינוך, שהוא נשמת האומה.

"נאמר בגמרא כי השעמום והבטלה מביאים לידי חטא ומיליוני ילדי ישראל כבר נמצאים כשנה בביתם תוך סכנה רוחנית ונפשית ויש למצוא פתרון מידי על מנת להחזירם לספסל הלימודים במהירות האפשרית תוך שימת דגש על שמירת התקנות וצורכי הבריאות", כך הגר"ח. 

לדברי מקורבי הרב קנייבסקי, נאמר לו במפורש על ידי הממשלה כי החינוך ייסגר רק לכמה ימים אך מאז כבר עבר למעלה מחודש ופתרון אמיתי לא נראה באופק.

כעת אומרים בבית הרב כי באם לא יהיה מתווה, הרי שהרב קנייבסקי יורה לפתוח את כל תלמודי התורה. 

מוקדם יותר היום דיווח כתב 'בחדרי חרדים' ארי קלמן, כי לפני כשבועיים נרקם דיל בנושא מתווה פתיחת מערכת החינוך בין ראשי הסיעות החרדיות וח"כ יעקב אשר לממשלה בתמורה להסרת התנגדותם על חוק הקנסות, שכבר הספיק לעבור, אך מאז לא קודם המתווה, מה שמוביל לזעם חרדי על נתניהו. 

מאז הבוקר הביעו בכירי הסיעות החרדיות זעם על ראש הממשלה ומשרד הבריאות בכל שאינם נותנים מענה לדרישות פתיחת מערכת החינוך בערים האדומות שרובן חרדיות. 

הרב חיים קנייבסקי מוסדות חינוך לימוד תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד