י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עשית משהו טוב היום?

בנו של נסראללה קרא לחסום עיתונאי ישראלי וקרא לו "טיפש"

ג'וואד נסראללה, בנו של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, כעס על כתב 'כאן 11' שפרסם תיעוד שמביך מאד את חיזבאללה, קרא לעוקביו לחסום אותו וכינה אותו "טיפש" • הכתב רועי קייס פרסם תיעוד מתורגם לעברית, שבו נראית עיתונאית לבנונית תוקפת קשות את חיזבאללה 

בנו של נסראללה קרא לחסום עיתונאי ישראלי וקרא לו "טיפש"
ג'וואד נסראללה צילום: מתוך טוויטר

ג'וואד נסראללה, בנו של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, הביע זעם פומבי על הכתב לענייני ערבים של 'כאן 11' רועי קייס, וקרא לעוקביו לחסום את חשבון את הטוויטר שלו, לאחר שזה פרסם תיעוד שמביך מאד את ארגון הטרור חיזבאללה שבהנהגת אביו חסן נסראללה ימ"ש וזכרו. לצד הרקריאה לחסום אותו, הוא כינה אותו "טיפש".

קייס פרסם תיעוד מתורגם לעברית, שבו נראית עיתונאית לבנונית תוקפת קשות את חיזבאללה בעקבות חיסולו ביריות של פעיל חברתי, שנוגע כמתנגד חריף לחיזבאללה.

העיתונאי רועי קייס כתב בפרסום הסרטון כי "מבחינת תוכן אחד המונולוגים המכוננים שנשמעו בלבנון בשנים האחרונות נגד חיזבאללה. העיתונאית הלבנונית, דימא סאדק, בערוץ MTV יוצאת על נסראללה במאתיים קמ"ש בעקבות החיסול של הפעיל השיעי, לוקמאן סלים". התיעוד עם התרגום הכעיס את בנו של נסראללה מאד.

רועי קייס צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "‏איך יודעים שעשית משהו טוב היום? כשג'וואד נסראללה, הבן של, קורא לך טיפש, מפעיל סוכנים ומה לא ובנוסף קורא לעוקביו לחסום אותך. ד"ש לאבא".

ג'וואד, בנו של חסן נסראללה מחזיק במעל 94 אלף עוקבים בחשבון הטוויטר, והוא נחשב לדי פופולרי. הגולשים הישראלים שלחו לו בתגובה תמונה של אחיו האדי נסראללה שחוסל בידי צה"ל, בספטמבר 1997. האדי היה לוחם בכוח המיוחד של חיזבאלל וגופתו הוחזרה בתמורה לגופת לוחם השייטת איתמר אליה הי"ד.

גולשים נוספים שלחו לבנו של נסראללה תמונות של קאסם סולימאני, מפקד כוח קודס שחוסל לפני יותר משנה ולעגו לו. אחרים שלחו לו תמונות של מדען הגרעין האיראני מוחסן פחריזאדה שחוסל על ידי אלמונים, לגלגו לו ושאלו אותו כמה שנים אבא שלו מסתתר בבונקר.

ג'ואד נסראללה חסן נסראללה רועי קייס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד